כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
"חמאס יורה באמבולנסים"

השגריר באו"ם: "מנגנוני האו"ם הפכו לתמיכה במחבלים"

בדיון הדחוף של מועצת הביטחון בנושא "המצב הרפואי בעזה", כשמסעב חסן יוסף (בן איש החמאס) יושב לצידו, השגריר ארדן תקף את מועצת הביטחון והמיקוד שלה רק במצב בעזה: "חייהם של אזרחים ישראלים שווים פחות? אני מצפה מהמועצה לאפשר לי להקרין כאן את זוועות החמאס, אולי אז תבינו מול איזה רוע וברבריות ישראל נלחמת"

השגריר באו"ם: "מנגנוני האו"ם הפכו לתמיכה במחבלים"
הלוחמים בעזה צילום: דובר

שגריר ישראל לאו"ם, גלעד ארדן, נאם ביום שישי בדיון הדחוף של מועצת הביטחון בנושא המצב הרפואי ברצועת עזה. הדיון התכנס לבקשת איחוד האמירויות. לפי החלטת נשיאת המועצה התורנית (סין), הדיון נפתח בתדרוך של מנכ"ל ארגון הבריאות העולמי, ד"ר טדרוס ומנכ"ל הסהר האדום הפלשתיני, מרואן ג'יליאני.

השגריר ארדן באו\"ם
כשלצידו מסעב חסן יוסף (בן איש החמאס), השגריר תקף את מועצת הביטחון: "איך אתם מעיזים לכנס דיון חירום על בתי החולים בעזה, בלי להתייחס לכך שחמאס מפציץ במכוון בתי חולים ישראליים? או מבלי להתייחס לכך שחמאס מנצל את בתי החולים ואת האמבולנסים ברצועה לצרכי טרור? האם חייהם של אזרחים ישראליים חשובים פחות?".

שגריר ישראל נואם באו\"ם
השגריר התייחס לתדרוכים של נשיא ארגון הבריאות העולמי ושל מנכ"ל הסהר האדום הפלשתיני וביקר אותם בחריפות: "כל נתון ומידע שהמועצה מקבלת מהארגונים האלה על המצב בשטח, מגיע מחמאס. חמאס שולט ברצועת עזה והוא שולט בכל המידע שיוצא ממנה. האם זה לא הזוי בעיניכם שבכל התדרוך שלו, נשיא ארגון הבריאות העולמי לא התייחס בכלל לכך שחמאס מנצל את בתי החולים והאמבולנסים לצרכי טרור?! מנגנוני האו"ם הפכו למנגנונים שתומכים במחבלים, אי אפשר להמשיך לקבל את המציאות זו".

ארדן תוקף את צביעות האו\"ם
השגריר הפציר במועצת הביטחון: "תאפשרו לי להציג כאן במועצת הביטחון את סרט הזוועות מהטבח שביצע חמאס. ברגע שתצפו בברבריות במו עיניכם, תבינו את הרוע שישראל נלחמת מולו. יש לנו תיעוד של החמאס הנאצי יורה באמבולנסים כדי למנוע כל ניסיון להציל חיים".

השגריר סיפר על המאמצים של ישראל לצמצם היפגעות אזרחים: "ישראל תיאמה עם ירדן ואישרה את הטלת הסיוע האווירי של ירדן וישראל מתואמת גם עם איחוד האמירויות ומדינות אירופיות נוספות לקדם את הקמת בית החולים הצף מול עזה".

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד