ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
תיעוד מהרצועה

חושש לחייו: לאחר שתיעד את הטבח, המחבל העזתי סימן את רכבו

חסן אצליח, עיתונאי עזתי שתיעד את הטבח בעוטף ונחשף שעובד עבור ה-CNN, חושש לחייו. "אני נתון תחת קמפיין הסתה גדול בתקשורת הישראלית" כתב המחבל. הוא הדביק על רכבו את האותיות TV לסמן שהוא כביכול עיתונאי

חושש לחייו: לאחר שתיעד את הטבח, המחבל העזתי סימן את רכבו
חסן מסקר את הפריצה לעוטף ומדביק סימן שהוא עיתונאי על רכבו צילום: צילום מסך

יום אחרי שהתגלה כי תיעד את הטבח בעוטף עזה ותיעד לינץ' בחיילים, חסן אצליח, שעבד עבור ה-CNN, סימן את רכבו בכיתוב TV הסמל שהוא "עיתונאי" להגנה מהפצצות צה"ל מחשש שיחוסל.

חסן מדביק סימן שהוא עיתונאי על רכבו
חסן אצליח, אחד מהעיתונאים העזתים שתיעד את הטבח כתב לאחר שנחשף כי הוא לקח חלק בתיעוד הטבח שביצע חמאס בישראלים, פרסם בערוץ הטלגרם שלו שהוא חושש לחייו. "אני נתון תחת קמפיין הסתה גדול בתקשורת הישראלית, לאחר שסיקרתי את המלחמה המתמשכת בעזה", כתב המחבל אצליח, לנוכח ההסתה התקשורתית השיטתית הזו כלפי, אני מטיל אחריות על הרשויות הרלוונטיות ומזהיר מפני פגיעה בצוותי העיתונות ובסוכנויות ידיעות מקומיות הפועלות ברצועת עזה".

חסן אצליח, עובד כפרילנסר בסוכנויות ידיעות זרות שונות ותיעד את המתקפה הרצחנית ב-7 באוקטובר, הוא נחשף בתחקיר באתר "הונסט ריפורטינג" כי פרץ יחד עם המחבלים ב-7 לאוקטובר את הגדר עם עזה.

לשכת ההסברה של חמאס פרסמה כי הם "מגנים את ההסתה של ישראל והתקשורת המגויסת נגד עיתונאים ואנשי תקשורת פלסטינים, שהצטיינו בסיקור השואה הברברית המתמשכת נגד עמנו ברצועת עזה".

התחקיר חשף כי עיתונאים עזתים הגיעו באותו בוקר נוראי עם מחבלי חמאס. מאחורי התמונות של סוכנות הידיעות AP ורויטרס עומדים ארבעה אנשים ביניהם אצליח.

 

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד