כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
טרגדיה בלוס אנג'לס

יהודי קשיש נפטר מפצעיו לאחר תקיפה בהפגנה פלסטינית

גבר יהודי קשיש מת אתמול עקב פציעות שנגרמו במהלך קטטה בהפגנה פרו-פלסטינית ביום ראשון. הקורבן נפטר ביום שני עקב הפציעות שסבל. מתנדבי ארגון 'מתעסקים' לוס אנג'לס פעלו לוודא שכבוד המת נשמר

יהודי קשיש נפטר מפצעיו לאחר תקיפה בהפגנה פלסטינית
הגבר שרוע על הרצפה ואשה פלסטינית מנסה לסייע צילום: Yeshiva world news

גבר יהודי קשיש נפטר מפצעיו אתמול (שני) עקב פציעות שנגרמו במהלך קטטה בהפגנה פרו-פלסטינית ביום ראשון, כך דיווח ה'לוס אנג'לס סקופ'.

מקורות מספרים לאתר Yeshiva world news. כי הקורבן היהודי הלך ליד הפגנה בשדרות ווסטלייק במחוז ונטורה בלוס אנג'לס, כאשר אדם שהשתתף במחאה הפרו-פלסטינית היכה אותו בפניו במגפון. עוצמת המכה גרמה לנפילת הקורבן על הקרקע, וכתוצאה מכך חבלה חמורה בראשו.

עדי ראייה דיווחו לכוחות החירום על המצוקה של הקורבן ששוכב בשלולית דם, אישה נושאת שלט שעליו נכתב "פלסטין חופשית" ניסתה לסייע. הוא הובהל לבית החולים, שם הוא אושפז במצב קשה.

למרבה הצער, הקורבן נפטר ביום שני עקב הפציעות שסבל. מתנדבי ארגון 'מתעסקים' לוס אנג'לס פעלו לוודא שכבוד המת נשמר בדיאלוג מול הרשויות.

לאחר האירוע, אנשי מחלקת השריף של מחוז ונטורה הגיעו למקום במהירות והחלה לתשאל עדי ראייה. עם זאת, נכון להבוקר, לא בוצעו מעצרים בקשר לתקיפה.

יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ: "הרצח הנורא של פול קסלר, יהודי אמריקאי מלוס אנג׳לס הוא נורת אזהרה שחייבת להדהד בכל העולם. האידיאולוגיה הרצחנית של חמאס שהביאה לטבח הנורא ב7.10 היא לא בעיה רק של ישראל, ועל העולם החופשי כולו להתאחד נגדה ולהלחם בה. אני פונה למנהיגי העולם - השמיעו קול חד וברור נגד הטרור והאנטישמיות. עמדו בצד הנכון של ההיסטוריה".

 

 

תקיפה אנטישמית אנטישמיות ארצות הברית מלחמת חרבות ברזל פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד