כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
בּוֹר כָּרָה וַיַּחְפְּרֵהוּ, וַיִּפֹּל בְּשַׁחַת יִפְעָל

שונאת יהודים ביצעה בטעות פיגוע דריסה נגד אנטישמים

אישה אמריקאית נכנסה עם מכוניתה לתוך מבנה של קבוצה אנטישמית, היא חשבה שזה בית ספר יהודי. החשודה צפתה בחדשות על מלחמת ישראל-חמאס ויצאה לבצע פיגוע דריסה נגד יהודים, אך טעתה ופגעה במבנה אנטישמי

שונאת יהודים ביצעה בטעות פיגוע דריסה נגד אנטישמים
מגן דוד צילום: Pixabay

אישה בארה"ב נעצרה לאחר שנסעה במכוניתה במכוון לתוך בניין מגורים באינדיאנפוליס ביום שבת האחרון. המבנה אליו נכנסה עם מכוניתה משמש קבוצה אנטישמית, היא חשבה בטעות שמדובר בבית ספר יהודי.

רובה אלמגטה, בת 34, נסעה ברכבה לתוך בית המשמש כת "בני ישראל העבריים השחורים", ש'הליגה נגד השמצה' מכנה "קיצונית ואנטישמית", והיא הוגדרה כקבוצת שנאה בארה"ב על ידי ארגונים שונים.

המשטרה הוזעקה לבניין בסביבות השעה 11:30 ביום שישי בלילה כדי לחקור פשע שנאה. השוטרים אמרו כי אלמגטה נכנסה עם מכוניתה לתוך הבניין בזמן שכמה מבוגרים וילדים היו בפנים.

לבניין היה "מראה של מגן דוד על דלת הכניסה" והמילים "עברית ישראלי" על שלט, מה שגרם כנראה לאנטישמית לחשוב שהבניין קשור לקהילה היהודית או לישראל, כך דיווחה התקשורת המקומית.

"העבריים השחורים" או "בני ישראל העבריים השחורים" הוא שמם של מספר קבוצות של אפרו-אמריקאים המאמינים כי הם צאצאים של היהודים "האמיתיים" והם מוכרים כאנטישמים.

אלמגטה סיפרה לשוטרים שהיא צפתה בחדשות על מלחמת ישראל-חמאס בטלוויזיה והחליטה לבצע פיגוע בבניין מכיוון שהוא של יהודים. המשטרה מסרה כי אלמגטה עברה ליד הבניין כמה פעמים וכינתה אותו "בית הספר הישראלי".

התקרית התרחשה על רקע האנטישמיות הגואה כשישראל נלחמת בחמאס בעקבות התקיפה הרצחנית של ארגון הטרור על דרום ישראל בחודש שעבר.

אנטישמיות ארצות הברית ארצות הברית חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד