כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
"תינוק בעזה"

מחמם את הלב: קבוצת כדורי תספק רכבי SKYWELL ללקוחות שרכבם נפגע

יבואנית רכבים חשמליים יוצאת בקמפיין להעלות את המודעות הציבורית לשחרור של החטופים בעזה וגם לסייע לבעלי מכוניות סקייוול שנפגעו. ההטבה תקפה רק לרכבים שבמלאי בלבד ועל כלל הדגמים

מחמם את הלב: קבוצת כדורי תספק רכבי SKYWELL ללקוחות שרכבם נפגע
קמפיין להחזרת החטופים צילום: באדיבות המצלם

קבוצת כדורי, יבואנית הרכבים החשמליים של סקייוול יוצאת בכמה מהלכים אשר מועדים גם להעלות את המודעות הציבורית למאמצי השחרור של החטופים בעזה וגם לסייע לבעלי מכוניות סקייוול שנפגעו. במסגרת זאת תפיק קבוצת כדורי שלטים מיוחדים שעליהם כתוב "תינוק בעזה-החזירו את החטופים עכשיו" אשר מזכירים בעיצובם שלטי "תינוק באוטו" אבל מזכירים לנו שיש משפחות שילדיהן האהובים נמצאים בשבי. המדבקות מיועדות להדבקה על שמשת הרכב האחורית.

לצד המדבקות, היבואנית גם תאפשר ללקוחות לרכוש כעת את אח הגרסאות של רכב הכביש שטח החשמלי של סקיוול ולשלם את כל הסכום בעוד שנה. המהלך מיועד לסייע בעיקר למי שמכוניתו נפגעה ומחכה לקבל את הכסף.

ההטבה תקפה רק לרכבים שבמלאי בלבד ועל כלל הדגמים. בנוסף, עבור לקוחות Skywell שרכבם ניזוק כתוצאה מהמלחמה- תספק קבוצת כדורי רכב חלופי ללא עלות, עד קבלת פיצוי ממס רכוש.

לצד אלה, קבוצת כדורי גם עוסקת בסיוע לתושבי הדרום והחיילים בחזית באמצעות תרומה כספית ושינוע חבילות ומוצרים. מקבוצת כדורי נמסר: "עם פרוץ המלחמה נרתמה חברת כדורי ועובדיה על מנת לסייע ככל הניתן לתושבי הדרום שנפגעו במלחמה ולחיילים בחזית. נמשיך להירתם ולהתגייס ככל שיידרש ועד חזרתם של כל החטופים בשלום לביתם".

 

חמאס עזה חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד