כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
נמצאים תחת כנפי השכינה

מטלטל: הראש"ל ניחם את משפחות הנופלים בעזה

הראשון לציון הרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף בביקורי תנחומים אצל משפחות החיילים שנפלו בקרב בעזה במלחמת 'חרבות ברזל'. צפו בתיעוד

מטלטל: הראש"ל ניחם את משפחות הנופלים בעזה
הראש"ל בניחום אצלח המשפחות צילום: באדיבות המצלם

הראשון לציון והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף ערב ביקור תנחומים בבתי משפחות הלוחמים שנפלו בקרב בעזה. 

הראש"ל ביקר אצל משפחת החייל עדי ליאון הי"ד וציין את מעלתו הגבוהה בשמים שהקריב את עצמו למען עם ישראל בפרט לאור הדברים שכתב במכתבו האחרון למשפחתו שזוהי חובתו להגן על ארצו.

"אין ספק שמדובר בנשמה גבוהה מאוד שנמצאת תחת כנפי שכינה", אמר הראש"ל למשפחה של החייל שהדגישה במהלך השיחה כי כמי שהקריבו את הקרבן העצום הם מצפים ממקבלי ההחלטות שלא לעצור עד לסיום המשימה בעזה.

הראש\

משם המשיך הראש"ל כשהוא מלווה בישראל גנץ ראש המועצה האזורית מטה בנימין לבית משפחתו של אוריה מש הי"ד שם ניחם את אלמנתו שנותרה עם שישה יתומים ואת יתר בני המשפחה, בדבריו אמר הראש"ל: "אוריה הותיר אחריו דור ישרים מבורך ועלייך כאם המשפחה להיות חזקה וולהמשיך את דרכו למען עתידם של היתומים הללו".

את ביקורי התנחומים חתם הראשון לציון בבית משפחת החייל ידידיה אליהו הי"ד שם ניחם את הוריו ואת אלמנתו, במהלך הניחום נחשף פרט מרגש כי סבתו של החייל היא קרובת משפחתו של הראש"ל בת דודתה של אמו הרבנית מרגלית יוסף ע"ה, שגדלה על ברכיו של סבו חכם אברהם פתאל זצ"ל. 

הרב חיזק את המשפחה ועודדם וציין את העובדה כי החייל התעקש להתנדב למשימה ומסר את נפשו למען עם ישראל וחיזק את האלמנה ואת יתר בני המשפחה. ואמר לאביו של החייל המנוח הרב יורם אליהו שיחי' כי כראש המשפחה עליו לחזק את כולם ולדאוג לעתיד ילדיו של המנוח.

 

מלחמת חרבות ברזל הרב יצחק יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד