כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
תופסים כותרות בעולם

זעם עצום בממשל האמריקאי על השר עמיחי אליהו

לאחר ששר המורשת עמיחי אליהו אמר כי אחת האפשרויות של ישראל במלחמה נגד חמאס היא הטלת פצצה גרעינית על רצועת עזה, האמריקאים זועמים. "דברים מהסוג הזה תופסים כותרות בעולם ותהיות לגבי פעילות ישראל במלחמה"  

זעם עצום בממשל האמריקאי על השר עמיחי אליהו
קבינט המלחמה עם בלינקן צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

בממשל האמריקני "תולשים שערות" וכועסים על ההתבטאויות של השר אליהו: "אנחנו מנסים לסייע לישראל להשיג אוויר בשביל פעילות מבצעית והתבטאויות כאלה פוגעות במאמצים".

עמיחי שטיין דיווח ברשת ב' כי בממשל אומרים כי כבר כמה שבועות הם מנסים לסייע לישראל להשיג אוויר מדיני כדי להמשיך בפעילות, גם באמצעות הבקשות בתחום ההומניטרי וניסיון להימנע מפגיעה באזרחים, וגם באמצעות שיחות עם בכירים בעולם.

ההתבטאויות כמו של השר אליהו ותוכניות כמו של משרד המודיעין בסוגיית העברת אזרחים מעזה לסיני, פוגעות במאמצים האלה, כך אומרים בממשל האמריקני, כי דברים מהסוג הזה תופסים כותרות בעולם ותהיות לגבי פעילות ישראל במלחמה.

כזכור היום שר המורשת עמיחי אליהו אמר כי אחת האפשרויות של ישראל במלחמה נגד חמאס היא הטלת פצצה גרעינית על רצועת עזה, דבריו נדחו מיידית על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו, שגם השעה את השר מישיבות הממשלה.

השר אליהו גם הביע התנגדות לאפשר כל סיוע הומניטרי להיכנס לעזה, ואמר: "לא נגיש לנאצים סיוע הומניטרי", והאשים כי "אין דבר כזה אזרחים לא מעורבים בעזה".

 

 

עזה חמאס ארצות הברית מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד