כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024
"שקר גדול"

בכיר סעודי תקף את נסראללה לאחר נאומו

נסיך סעודי העביר ביקורת לאחר נאום נסראללה: "ציר ההתנגדות הוא שקר גדול. ל-100 אלף הטילים שיש לחיזבאללה אין שום קשר לתמיכה בעניין הפלסטיני"

בכיר סעודי תקף את נסראללה לאחר נאומו
חסן נסראללה צילום: צילום מסך

הנסיך הסעודי עבד א-רחמן בן מסאעד תקף קשות את מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, לאחר הנאום שנשא ביום שישי בנוגע למלחמה בעזה.

הנסיך בן מסאעד אמר "אין ספק שציר ההתנגדות הוא שקר גדול. 100,000 הטילים וכלי הנשק המסיביים שיש לחיזבאללה, אינם קשורים לתמיכה בעניין הפלסטיני. מה שמכונה ציר ההתנגדות עוסק בסוגיה הפלסטינית כבר שנים והוא רק אמצעי ליישום האג'נדה של איראן באזור", המשיך.

הוא המשיך: "נאומו של חסן נסראללה בו אמר שמבצע שיטפון אל אקצא הוא מבצע פלסטיני בלבד ושציר ההתנגדות הופתע מכך, וכל מה שנאמר בנאום הפיל את כל המסכות, כל האשליות המבוססות על סיסמאות קולניות ונאומים מהדהדים צריכות ליפול איתו. נסראללה לא האמין לנאום שלו עד שאמר שצריך לעשות את כל המאמצים כדי לעצור את המלחמה בעזה. זה כל כך מגעיל שאתה אומר מה שאתה לא עושה".

כזכור נסראללה אמר ביום שישי: "ההתנגדות האסלאמית בלבנון מנהלת קרב מול ישראל כבר מה-8.10. הסיבה הראשונה שבגללה פרצה המלחמה היא מצבם של האסירים הפלסטינים בבתי הכלא בישראל, שיושבים שנים רבות בכלא. הסיבה השנייה היא המצב בהר הבית, הסיבה השלישית המצור על עזה, והסיבה הרביעית האיומים על הגדה המערבית של הממשלה הקיצונית בישראל, ההרג היומי והריסת הבתים".

עזה חמאס חסן נסראללה סעודיה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}