כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
"תומכים בחמאס"

ח"כ רוט: "חובת הממשלה לסגור מיידית את ערוץ אל ג'זירה"

בנאום מיוחד במסגרת הצעה לסדר של ועדת חוץ וביטחון בנושא סגירת ערוץ ההסתה הקטארי אל ג'זירה, אמר ח"כ הרב משה שמעון רוט כי "במו ידינו אנו מזמינים נרטיב שלילי נגד ישראל, כל עוד הערוץ ממשיך לפעול בחופשיות". צפו

ח"כ רוט: "חובת הממשלה לסגור מיידית את ערוץ אל ג'זירה"
ח"כ משה רוט נשבע אמונים צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ

בנאום מיוחד במסגרת הצעה לסדר של ועדת חוץ וביטחון בנושא סגירת ערוץ ההסתה הקטארי אל ג'זירה, אמר ח"כ משה שמעון רוט כי "במו ידינו אנו מזמינים נרטיב שלילי נגד ישראל, כל עוד הערוץ ממשיך לפעול בחופשיות".

חה\"כ משה שמעון רוט במליאת הכנסת
לאחר שראש הממשלה מנע את העלאת נושא דיון סגירת שידורי תחנת אל ג'זירה בישראל בישיבת הממשלה, נערך היום דיון מיוחד בכנסת בנושא סגירת הערוץ הקטארי המסית. הדיונים סביב פעילות אל ג'זירה בישראל נמשכים כבר שבועות. לפני למעלה משבועיים ניתנה החלטת היועצת המשפטית לממשלה כי ניתן יהיה לסגור את הערוץ בתנאי שהקבינט ושר הביטחון יחליטו על סגירתו, מאז כבר למעלה משבועיים שהנושא לא מתקדם. בעקבות כך נערך היום דיון מיוחד במליאת הכנסת בנושא.

במסגרת הדיון במליאת הכנסת אמר ח"כ משה רוט כי "אנחנו צריכים חוסן לאומי כלפי פנים וכלפי חוץ. בנתינת האפשרות להסתה ותעמולה נגדנו אנחנו לא מגלים פתיחות, אנחנו בזה מגלים חולשה, ופוגעים בחוסן הלאומי ופוגעים ביכולת שלנו להתמודד כלפי כל העולם".

לדברי ח"כ רוט שפועל רבות בחזית ההסברה בתקשורת הבינלאומית: "במו ידינו אנחנו מזמינים נרטיב שלילי כלפי ישראל. בעצם הדבר שאנחנו לא סוגרים ולא עומדים נגד ערוץ תעמולה שמחפש אך ורק לפגוע בנו". בדבריו דרש מהממשלה ש"תיקח את זה לתשומת ליבה ולהבין שהחוסן הזה, ובפרט כאלה שיודעים ועומדים בחזית ההסברה, יודעים עד כמה ערוץ אל ג'זירה פוגע בנו והוא בעל השלכות חמורות מאוד על המצב הביטחוני של החיילים בשטח ושל עם ישראל כולו".

במסגרת הדיון, שיבח ח"כ רוט את עמיתיו למשכן הכנסת שהבינו את צו השעה ומגלים אחריות בשיח הציבורי, מעודדים אחדות בין כל חלקי העם ומונעים שיח של פירוד והסתה.

בסיום הדיון, אישרה מליאת הכנסת להעביר את הדיון בהצעה לסגירת ערוץ אל־ג'זירה בישראל לידי ועדת חוץ וביטחון.

מלחמת חרבות ברזל אל ג'זירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד