כ"ג סיון התשפ"ד
29.06.2024
שלח הודעות אנטישמיות

גבר מנבאדה הואשם באיומי רצח נגד סנאטורית יהודיה

אנטישמי הואשם באיומים נגד סנאטורית יהודיה. תקריות השנאה נגד יהודים עלו בארה"ב לאחר התקפות הטרור הרצחניות שביצע חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר

גבר מנבאדה הואשם באיומי רצח נגד סנאטורית יהודיה
אילוסטרציה צילום: unsplash

גבר בלאס וגאס שהשאיר איומים אנטישמיים ואיים להרוג את אחד הסנאטורים האמריקאים בנבאדה הואשם ויועמד לדין. המשטרה עצרה את ג'ון אנתוני מילר בן ה-43 מלאס וגאס ביום חמישי האחרון, והוא הופיע לראשונה בבית המשפט ביום שישי האחרון. מילר מואשם באיומים על סנאטורית.

האיומים היו נגד הסנאטורית האמריקנית היהודיה ג'קי רוזן מנבאדה תומכת גלויה של ישראל. "יש להתייחס ברצינות לאיומים על פקידי ציבור. הסנאטורית רוזן סומכת על התובע של ארה"ב ועל רשויות אכיפת החוק הפדרליות שיטפלו בעניין הזה", מסר דובר משרד הסנאטורית בהצהרה.

תקריות השנאה נגד יהודים עלו בארה"ב לאחר התקפות הטרור הרצחניות שביצע חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר.

בתלונה הפדרלית נאמר כי בין ה-11 באוקטובר ל-19 באוקטובר, הסנאטורית קיבלה הודעות קוליות אנטישמיות רבות שבהן היו השמצות ואיימו "לסיים את מה שהיטלר התחיל". המתקשר התייחס לתמיכת הסנאטורית בישראל, ואמר, "את בחרת בצד שלך ובחרת ברע".

בנוסף, ב-18 באוקטובר, מילר ניסה להיכנס לבית המשפט בלאס וגאס כדי לראות את הסנאטורית, אך סורב כניסה. לאחר מכן הוא התחיל ללכת לאורך שדרות לאס וגאס וצעק, "להרוג את כל הטרור הישראלי עד האחרון".

דיון ראשוני בתיק נקבע ל-13 בנובמבר.

ארצות הברית אנטישמיות חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד