כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
תומכת חמאס = דאעש

סטודנטית הושעתה על ידי אוניברסיטה רפואית בשל כרזה אנטישמית

מארי אנדרסן, סטודנטית נורבגית הושעתה על ידי האוניברסיטה לרפואה של ורשה לאחר שהביעה תמיכה בחמאס. הדבר הביא לפתיחת חקירה של גורמים רשמיים פולנים. מעשיה עוררו תגובות חריפות מצד גורמים רשמיים ואנשי האוניברסיטה

סטודנטית הושעתה על ידי אוניברסיטה רפואית בשל כרזה אנטישמית
מפגינים: אילוסטרציה צילום: Pixabay

סטודנטית לרפואה, מארי אנדרסון, הנורווגית, הושעתה על ידי האוניברסיטה לרפואה של ורשה. הסטודנטית תומכת חמאס = דאעש ואנטישמית שבעלה מוסלמי ירדני, הצטלמה בהפגנה בבירת פולין בשבת ה-21 באוקטובר, כשהיא נושאת כרזה שבה נראה דגל ישראל מונח ליד ציור של פח זבל עם המילים "שמור על ניקיון העולם".

האנטישמית מושעית עד לבדיקה בעניינה כתוצאה ממעורבותה בהפצת אנטישמיות בהפגנה נגד ישראל, אנשים הבחינו בה אוחזת בכרזה עם מגן דוד מצויר על פח, הדבר הביא לפתיחת חקירה של גורמים רשמיים פולנים. מעשיה עוררו תגובות חריפות מצד גורמים רשמיים ואנשי האוניברסיטה.

מארי אנדרסן, סטודנטית שנה חמישית באוניברסיטה לרפואה של ורשה וילידת אוסלו נורבגיה, נשואה לאזרח ירדני. גילויים אחרונים מחשבון הטוויטר Visegrad 24 חשפו טענות נגדה בנוגע לשיתוף תוכן אנטישמי בפלטפורמות שונות של מדיה חברתית. האשמות אלו עוררו זעם ציבורי משמעותי וגרמו לחקירות רשמיות על התנהלותה.

אנטישמיות פולין חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}