ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
"מזכרת נצח"

עובדי בית החולים ביוזמה מרגשת לזכר חבריהם שנפלו

עובדי המרכז הרפואי שערי צדק החלו בכתיבת ספר תורה לזכר הנופלים והנרצחים במלחמת חרבות ברזל | בית החולים: "ספר תורה הוא מזכרת נצח לעילוי נשמתם של הנופלים"

עובדי בית החולים ביוזמה מרגשת לזכר חבריהם שנפלו
בית החולים שערי צדק צילום: דוברות בית החולים

עם תחילת המלחמה בשמחת תורה ולאחר שהתגלה המספר הבלתי נתפס של הנרצחים והנופלים כאשר בתוכם לוחמים בני משפחה של עובדות ועובדי המרכז הרפואי שערי צדק -  כאב ועצב רב נפל על כל עם ישראל ועל משפחת שערי צדק.

עובדי בית החולים, שחיפשו דרך לנחם את חבריהם לעבודה, לתמוך בהם בשעתם הקשם ולהרים את רוחו של העם יזמו כתיבת ספר תורה לזכר הנופלים ממשפחת שערי צדק וכן כל הנופלים והנרצחים במערכה. תוך מספר ימים הרימו העובדים פלטפורמה דיגיטלית לגיוס התקציב הנדרש לכתיבת ספר התורה.

ספר התורה יוכנס לאחר סיום כתיבתו לבית הכנסת המרכזי של שערי צדק שפעיל בכל ימות השבוע סביב השעון ומתפללים בו בשנה מאות אלפי מטופלים, צוותים, מלווים ומבקרים.
 
בהודעה שפרסם בית החולם נכתב כי "ספר תורה הוא מזכרת נצח לעילוי נשמתם של הנופלים, והוא המאחד והמסמל את עם ישראל אלפי שנים. וכמאמר הנביא ישעיהו: "וְנָתַתִּי לָהֶם בְּבֵיתִי וּבְחוֹמֹתַי יָד וָשֵׁם טוֹב מִבָּנִים וּמִבָּנוֹת שֵׁם עוֹלָם אֶתֶּן לוֹ אֲשֶׁר לֹא יִכָּרֵת. יהי זכר הנופלים והנרצחים ברוך.".

 

הכנסת ספר תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד