ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
דרשו הבהרות

הממשל האמריקני לישראל: שחררו את כספי המיסים הפלסטינים שסמוטריץ' הקפיא

בכירים אמריקנים שוחחו עם לשכת ראש הממשלה וביקשו לשחרר את הכספים הפלסטינים ששר האוצר סמוטריץ' הקפיא: "מהלך כזה יחתור תחת הרשות הפלסטינית"

הממשל האמריקני לישראל: שחררו את כספי המיסים הפלסטינים שסמוטריץ' הקפיא
ראש הממשלה הפלסטיני מוחמד אשתייה צילום: תנועת רגבים

בכירים בממשל האמריקני פנו לגורמים בלשכת ראש הממשלה וביקשו לשחרר את כספי המסים הפלסטינים שהחליט שר האוצר סמוטריץ' להקפיא, כך פורסם ב"וואלה".

גורם אמריקי אמר: "נאמרנו להם שמהלך כזה יחתור תחת הרשות הפלסטינית והיציבות בגדה המערבית באופן שסותר לחלוטין את האינטרסים של ישראל. אנחנו לא יכולים פשוט לתת להכל להתמוטט". מלשכת ראש הממשלה ומלשכת סמוטריץ' לא נמסרה תגובה.

במכתב ששיגר ביום ראשון שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ לראש הממשלה בנימין נתניהו כתב השר כי הנחה להמתין עם העברת הכספים עד לדיון בקבינט בו תוכרע שאלת ההעברת הכספים.

השר כתב כי ״הרש"פ הוכיחה שוב את העובדה, עליה אנו זועקים כבר שנים, שמדובר בארגון תומך טרור. משכך, ומעבר לזיקה של כספים אלו לרצועת עזה ותושביה, כספים אלו משמשים לפעילות נגד מדינת ישראל ואזרחיה. לא יעלה על הדעת שבמציאות זו, נמשיך להעביר את הכספים האמורים כאילו דבר לא קרה״.

במכתב צוינו בנוסף הצעדים אותם נוקטת הרש״פ כנגד ישראל בזירה הבינלאומית, במסגרתם קראו ברשות ״להעמיד לדין את פושעי המלחמה הישראליים״.

פלסטינים בצלאל סמוטריץ' ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד