ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
לחץ מקטאר?

דיווח: ערוץ אל ג'זירה בישראל לא ייסגר

גורמים מדיניים אומרים כי סגירת אל ג'זירה בישראל ירדה מהפרק, זאת אחרי שראש הממשלה נתניהו מנע דיון ממשלתי בבקשת הסגירה. גורם מדיני: "אין דבר כזה לסגור ערוץ וצריך להוציא את זה מהראש"

דיווח: ערוץ אל ג'זירה בישראל לא ייסגר
הריסות בעזה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

גורמים מדיניים אומרים ל"ווינט" כי סגירת אל ג'זירה ירדה מהפרק. החלטה זו שהתקבלה בקרב הדרג המדיני עשויה להיות בגלל המגעים דרך קטאר על שחרור החטופים.

גורם מדיני אמר: "אין דבר כזה סגירת אל-ג'זירה ברמה המעשית. מה אנחנו איראן? אולי נסגור גם את ה-BBC ואת ערוץ 14 כמו שהציע מישהו? הרי ממילא מי שירצה יראה אותם ברשת האינטרנט. אין דבר כזה לסגור ערוץ וצריך להוציא את זה מהראש".

נזכיר כי ביום חמישי ראש הממשלה בנימין נתניהו סירב להעלות לאישור בקבינט הביטחוני-מדיני את סגירת שידורי הערוץ הערבי אל ג'זירה בישראל, זאת על אף טענות המוסד, השב"כ, והמל"ל שהערוץ חושף מיקומים של חיילי צה"ל.

הממשלה אישרה לפני כשבועיים את התקנות לשעת חירום לסגירת גופי שידור הפוגעים בביטחון המדינה. בהנחיית ראש הממשלה, שר התקשורת, בתמיכת גורמי הבטחון ובתיאום עם היועצת המשפטית לממשלה, הביא לאישור הממשלה תקנות לשעת חירום שיאפשרו את סגירת אל-ג'זירה.

סגירת רשת אל-ג'זירה בישראל מגיעה לאחר הצגת הוכחות כי היא מסייעת לאויב, משדרת תעמולה בשירות החמאס בערבית ובאנגלית לצופים בכל העולם, ואף מעבירה מידע רגיש לאויבינו.

אל ג'זירה חמאס עזה בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד