ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
נלחמים על הבית

מח"ט גולני לחייליו: ‏"חווינו מכה קשה, עכשיו זמן ההתקפה הגיע"

מח"ט גולני פרסם איגרת לחייליו שנמצאים בעזה, וקרא להם לשמור לשמור על רוח היחידה ולזכור את הנופלים: "זוהי ‏מלחמה על הבית, נזכור בליבנו את המראות, הנופלים והפצועים שלחמו ‏בגבורה בלתי מתפשרת במתקפה הקשה"

מח"ט גולני לחייליו: ‏"חווינו מכה קשה, עכשיו זמן ההתקפה הגיע"
פעילות קרקעית של כוחות צה"ל ברצועת עזה צילום: דובר צה"ל

מפקד חטיבת גולני, אל"ם יאיר פלאי, פרסם איגרת לחייליו שנמצאים בעזה, החטיבה ספגה בשמחת תורה מכה קשה בקרבות נגד רוצחי חמאס, עכשיו חיילי החטיבה נמצאים בעזה ונלחמים נגד רוצחי חמאס.

באיגרת נאמר: "לוחמי, חיילי ומפקדי החטיבה, עברו כשלושה שבועות מאז שבת שמחת תורה, ה-07 באוקטובר, בה הופתענו, ‏חווינו מכה קשה, איבדנו אזרחים רבים ואחים לנשק. בקרבות קשים, בחירוף נפש וגבורה שלא תיתאר נלחמתם על היישובים והמוצבים ‏בעוטף עזה. עכשיו - זמן ההתקפה הגיע. עיניי עם ישראל נשואות אלינו כעת; ‏חטיבת גולני תביס את האויב".

דף מפקד של מפקד חטיבת גולני, אל"ם יאיר פלאי

עוד נכתב: "‏נשמיד את האויב שטעה לחשוב שיכול לעמוד בפנינו. נבצע את תפקידנו בתחושת ‏שליחות, מתוך מחויבות למדינה שלנו, כדי להשיב את הביטחון לתושביה. זוהי ‏מלחמה על הבית. ‏בכל צעד וצעד שלנו, אנו נזכור בליבנו את המראות, הנופלים והפצועים שלחמו ‏בגבורה בלתי מתפשרת במתקפה הקשה".

לסיום כתב: "‏לוחמים יקרים, ‏היו אמיצים, היו רעים אחד לשני, היו דרוכים, היו מקצועיים, היו נחושים ובעלי ‏ביטחון ולפני הכל, המשיכו לפעול לפי הרוח של גולני. הרוח הייחודית של חטיבת ‏העם, שנמצאת 75 שנה בחוד החנית של צה"ל. ‏המקצועיות שלנו, תקבע את התוצאה. הרוח שלנו, רוח גולני, תביא את הניצחון. ‏זה הזמן שלנו, הזמן של גולני".

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל שמחת תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד