כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
"חמאס יתחרט על המבצע"

קריאה סעודית נגד חמאס: "מנהיגי חמאס משתמשים בנשי וילדי עזה כ"דלק" למלחמה"

עיתונאי סעודי התראיין לתקשורת הישראלית ודיבר נגד חמאס: "אם המלחמה תסתיים ללא השמדת חמאס, זה יהיה ניצחון לחמאס ותבוסה לישראל ולעולם החופשי". הוא אמר כי חמאס יתחרט על המבצע ב-7 באוקטובר

קריאה סעודית נגד חמאס: "מנהיגי חמאס משתמשים בנשי וילדי עזה כ"דלק" למלחמה"
מבצע חרבות ברזל - היום הראשון צילום: צלמי פלאש90

עיתונאי סעודי אמר לרועי קייס ב'כאן חדשות' על חמאס: "אם המלחמה תסתיים ללא השמדת חמאס, זה יהיה ניצחון לחמאס ותבוסה לישראל ולעולם החופשי. האיראנים יזמו את המלחמה, כי האינטרסים שלהם באזור החלו להיפגע עקב יוזמות השלום באזור והמגמות הכלכליות".

רועי קייס מציין כי בכיר חמאס, מוסא אבו מרזוק, אמר כי נאמר להם שברשות הפלסטינית ובמדינות ערביות מעודדים להילחם בחמאס כדי להוציא את ארגון הטרור מהזירה, והנה קול כזה נשמע בפומבי מפי העיתונאי הסעודי, עבד אל-עזיז אל-ח'מיס: "אם המלחמה תסתיים ללא השמדת חמאס, זאת תהיה תבוסה לישראל ולעולם החופשי".

העיתונאי הסעודי, עבד אל-עזיז אל-ח'מיס אמר לאתר 'ממרי' המסקר את התקשורת הערבית, כי איראן מנצלת את חמאס, המשמש רק ככלי של איראן. לדבריו, הרס עזה נגרם מ"טמטום" של חמאס, מנהיגיו ומדיניותו. אל-ח'מיס גם אמר כי "ילדי עזה הם קורבנות של מלחמה בין איראן לישראל". הוא הוסיף כי מנהיגי חמאס משתמשים בנשות וילדי עזה כ"דלק" למלחמה שבה הם עצמם רק כלי עבודה.

אל ח'מיס אמר שכמו שנסראללה התחרט בסופו של דבר על המלחמה ביולי 2006 שבו חטף חיזבאללה שני חיילים ישראלים, מכיוון שהוא לא חשב שתגובת ישראל תהיה מלחמה עם לבנון, כך חמאס יתחרט על המבצע ב-7 באוקטובר, כי תגובת ישראל תהיה מעבר לתגובתה של ישראל בעזה. מלחמת לבנון 2006, ישראל "תעקור את חמאס". בהמשך התוכנית, אל ח'מיס מתח ביקורת על חמאס על כך שקרא למבצע שלהם "מבול אל-אקצא", ואמר כי מסגד אל-אקצא הוא "טהור ומכובד מדי" מכדי לשמש למבצע שכלל לכידת נשים זקנות וצעירות, שחיטת אנשים, שריפת גופות ורצח ללא הבחנה.

"אם מנהיגי חמאס היו גברים אמיתיים, ואם היה להם מעט אנושיות, הם לא היו משתמשים בנשים ובילדים שלהם כדלק למלחמה שבה הם עצמם הם כלי עבודה בלבד" אמר.

חמאס לבנון סעודיה מלחמת חרבות ברזל עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד