א' תמוז התשפ"ד
07.07.2024
תומך טרור

לאחר שביקר ברפיח: ישראל לא תאפשר לתובע הראשי בהאג להיכנס ארצה

לאחר שביקר במעבר רפיח והזדהה עם מצבם של תושבי רצועת עזה תומכי חמאס, הוחלט לא לאפשר את כניסתו לישראל. ישראל: "נמצה את הדין עם כל האחראים לאירועים הזוועתיים שבוצעו על ידי חמאס"

מחבלים באזור רפיח
מחבלים באזור רפיח צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

ישראל לא תאפשר לתובע הראשי של בית הדין הפלילי בהאג להיכנס לתחומי הארץ, על אף שאתמול הודיע על רצונו לעשות כן. בישראל מתכוונים לחקור, להעמיד לדין ולהעניש באופן עצמאי את מחוללי הפשעים נגד האנושות במתקפת חמאס בשמחת תורה, כך דיווח אריאל כהנא ב'ישראל היום'.

התובע הראשי, קארים קאן, המשמש כמנכ"ל בית הדין סייר אתמול באזור מעבר רפיח ואמר כי בכוונת בית הדין לחקור את פשעי המלחמה שנטען כי התרחשו בישראל, לפשעי חמאס הוא התייחס כבדרך אגב. את עיקר הצהרתו הוא הקדיש לערביי עזה תומכי חמאס, שחלקם נפגעו כתוצאה מפעולות צה"ל.

גורם רשמי אמר ל'ישראל היום' כי "ישראל הודיעה כי פתחה בחקירה פלילית ותמצה את הדין עם כל האחראים לאירועים הזוועתיים והנפשעים שבוצעו על ידי חמאס - ואשר הוכרו ככאלה גם על ידי התובע במסגרת ביקורו ברפיח". הגורם הוסיף כי "ישראל מקווה ומצפה כי מאמציה לוודא שהצדק ייעשה יזכו לתמיכה מכל גורם שמחויב לשלטון החוק ולמניעת מעשי הזוועות אשר צריכים להיות מוקעים על יד כל בן אנוש".

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד