כ' סיון התשפ"ד
26.06.2024
"המפתח הוא מידת הלחץ"

נתניהו למשפחות החטופים: "נמצה כל אפשרות להביא אותם הביתה"

ראש הממשלה נתניהו נועד עם נציגי משפחות החטופים בקריה בתל אביב. נתניהו התחייב בפני הנציגים: "אנחנו נממש ונמצה כל אפשרות להביא אותם הביתה"

נתניהו למשפחות החטופים: "נמצה כל אפשרות להביא אותם הביתה"
ראש הממשלה נתניהו נושא דברים בפני משפחות החטופים צילום: מתוך הסרטון

ראש הממשלה בנימין נתניהו, נפגש הערב (מוצ"ש) בשנית, יחד עם רעייתו שרה נתניהו, עם נציגי משפחות החטופים בעזה, בקריה בתל אביב.

ראש הממשלה התחייב בפני הנציגים לעשות ככל שניתן על מנת להביא לשחרור כל החטופים וציין כי זהו אחד מיעדי המלחמה. רעיית רה"מ שרה נתניהו הביעה את תמיכתה במשפחות בימים הקשים מנשוא העוברים על כל אחת ואחת מהן בפרט ועל מדינת ישראל כולה.

ראש הממשלה נתניהו אמר לנציגי המשפחות: "אני חייב להגיד לכם לפני שניכנס לקצת יותר פרטים במידת המוגבלות, שהמאמץ הזה לא רק שהוא לא נפסק - הוא נמשך והוא נמשך ביתר שאת.

אנחנו נממש ונמצה כל אפשרות להביא אותם הביתה. זה לפני הכניסה ואחרי הכניסה, והניסיון הוא לממש יכולת. זה חלק אינטגרלי ממטרות המבצע כפי שהגדרנו אותן, זה לא מן השפה אל החוץ".

נתניהו הוסיף: "מתנהל מאמץ, אני לא בטוח שאנשים מבינים עד כמה הוא מתנהל ובאיזה היקפים, כולל הנחיות לכוחות בשטח ובהיקפים מאוד נרחבים עולמיים וגם מקומיים - וזה נמשך כל הזמן. אם הייתי אומר מה המפתח, המפתח הוא מידת הלחץ. ככל שהלחץ יותר גדול כך הסיכויים יותר גדולים".

בפגישה השתתפו, בין היתר, גם השרה מירי רגב, ר' הסגל צחי ברוורמן, הממונה על החטופים והנעדרים גל הירש, מנכ"ל משרד רה"מ יוסי שלי, ר' מערך ההסברה הלאומי, יועץ רה״מ נבו כץ ויועצת רה"מ טל גלבוע, שאחיינה בין החטופים.

 

 

מלחמת חרבות ברזל בנימין נתניהו חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד