ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
אנשי חיזבאללה חוסלו

סיכום חדשות השבת: חיסול בכיר חמאס, תקיפות נרחבות בעזה

הקבינט קיים הערכת מצב על רקע ההכנות לכניסה קרקעית. ירי מעזה לגוש דן ולשפלה. רקטה התפוצצה בהר דב, טיל נ"ט נורה לעבר מרגליות ופצע שני עובדים זרים, טיל נוסף שוגר לעבר אזור חניתה שבגליל המערבי. צה"ל תקף שתי חוליות מחבלים

סיכום חדשות השבת: חיסול בכיר חמאס, תקיפות נרחבות בעזה
תקיפות צה"ל ברצועת עזה צילום: פלאש 90

סיכום חדשות השבת: כ-100 אלף בני אדם השתתפו בהפגנת תמיכה במחבלי חמאס בלונדון וקראו להפסקת אש בעזה.

הערב יגיעו לארץ ראש ממשלת איטליה ג'ורג'ה מלוני ונשיא קפריסין ניקוס כריסטודולידיס. השבוע כבר ביקרו בישראל קנצלר גרמניה אולף שולץ, נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן וראש ממשלת בריטניה רישי סונאק.

טלאל אל-הינדי, מפקד בזרוע הצבאית של חמאס, חוסל בתקיפת ביתו במרכז רצועת עזה. בתקיפה נהרגה גם אשתו פדווה אל-הינדי, בתו אסרא אל-הינדי, ובתה בראא טלעת אבו נאר. עשרות עדיין נמצאים מתחת להריסות, כך דיווח אתר Ynet.

חמאס ירה היום אחר הצהריים טילים מרצועת עזה לגוש דן ולשפלה, משטרת מחוז ת"א טיפלה בכמה זירות בהן נפלו רסיסים של רקטה בהן אחת בחוף הים. לא היו נפגעים מהרסיסים, ולא נגרם נזק לרכוש.

בחאן יונס חוסל פעיל חמאס שניסה לחדור לישראל מרצועת עזה עם אופנוע. לאורך השבת צה"ל תקף מאות מבנים ובניינים שאמורים היו לשמש את חמאס לתצפית וצליפה נגד צה"ל בתמרון.

רשת "אל-גז'ירה" דיווחה כי שלושה אנשי חיזבאללה נהרגו ממל"ט ישראלי באזור העיירה הלבנונית שבעא, שסמוכה לגבול עם ישראל. הקבינט קיים הערכת מצב על רקע ההכנות לכניסה קרקעית.

ברצועת עזה דיווחו, כי מטוסים הפציצו את מגדל רמדאן אל-דחדוח בן שמונה קומות, ובניין נוסף של משפחת אל-דחדוח, בן שלוש קומות. שני הבניינים נמצאים דרומית לשכונת זייתון בעזה.

מחבל חיזבאללה ירה נ"ט לעבר ישוב מרגליות  וחוסל ברכבו.

צה"ל תקף שתי חוליות מחבלים בגבול לבנון. אחת מהן שיגרה רקטה שהתפוצצה בשטח פתוח באזור הר דב והותקפה על ידי כלי טיס מאויש מרחוק. השנייה שיגרה טיל נ"ט לעבר אזור מושב מרגליות, זוהתה על ידי תצפיות והותקפה על ידי כלי טיס מאויש מרחוק. בצה"ל ציינו כי זוהו פגיעות בשתי התקיפות.

 

חמאס עזה לבנון חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד