כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
שכונות יהודיות על הכוונת

דאעש קרא לפגוע ביהודים בכל רחבי העולם, בדגש על בתי כנסת

ארגון הטרור דאעש קרא בשבועון שלו שפורסם הלילה לפגוע בנוכחות היהודית בכל רחבי העולם באמצעות התקפה על שכונות יהודיות. הארגון קרא לבצע התקפה על בתי כנסת בכל מקום

דאעש קרא לפגוע ביהודים בכל רחבי העולם, בדגש על בתי כנסת
פעילי דאעש צילום: טלגרם ג'יאדיסטי

ברקע המלחמה בעזה, ארגון הטרור דאעש קורא בשבועון של ארגון הטרור שפורסם הלילה לפגוע בנוכחות היהודית בכל רחבי העולם. בין השאר קורא הארגון לסייע צבאית "למוסלמים בפלסטין" באמצעות התקפה על שכונות יהודיות בארצות הברית, באירופה ובכל רחבי העולם, התקפה על שגרירויות יהודיות ו"צלבניות" באמצעות הצתה והשחתה, התקפה על בתי כנסת בכל מקום, התקפה על "מועדונים יהודיים" ורצח כל מי שפוקד אותם ופגיעה במתקנים כלכליים יהודיים ברחבי העולם, כך דיווח רועי קייס ב'כאן חדשות'.

בנוסף, במאמר המערכת של העיתון נקראו המוסלמים לפגוע גם ב"קווי וגדרות ההגנה הקדמיות של המדינה היהודית", שהם הצבאות והממשלות הערביות הכופרות ובייחוד הצבאות של מדינות הטבעת שצרות ומקיפות את פלסטין".

כמו כן נקראו המוסלמים לפגוע ב"קווי ההגנה האחוריים", קרי בצבאות של מדינות המפרץ שמארחות בסיסים אמריקניים שנועדו לספק הגנה לביטחונה של "המדינה היהודית".

במאמר גם התייחסו לאפשרות של כניסה קרקעית ישראלית לעזה וציינו כי מעבר להיערכות האמונית, על הצעירים המוסלמים להיערך גם מבחינת הצטיידות צבאית ובייחוד בחגורות נפץ ש"נפקדו מזירת העימות עם היהודים".

חמאס ארצות הברית עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד