כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
היערכות לשעת חירום

השר בוסו ביקר במוסדות רפואיים בצפון: "יצאתי מחוזק"

שר הבריאות אוריאל בוסו ביקר במרכזים ובמוסדות הרפואיים צפון על רקע המצב הביטחוני המתוח באזור. בוסו: "באתי לחזק ויצאתי מחוזק מהרוח של ההנהלה, הצוות ומהמשפחות"

השר בוסו ביקר במוסדות רפואיים בצפון: "יצאתי מחוזק"
שר הבריאות אוריאל בוסו בסיור בבתי חולים בצפון צילום: חופשי

שר הבריאות אוריאל בוסו ביקר היום (חמישי) במרכזים ובמוסדות הרפואיים צפון על רקע המצב הביטחוני המתוח באזור. את הביקור פתח שר הבריאות במרכז הרפואי זיו בצפת ונפגש עם משפחתו של החייל שנפצע מירי נ"ט במטולה.

שר הבריאות בוסו בביקור במרכז הרפואי זיו

"באתי לחזק ויצאתי מחוזק מהרוח של ההנהלה, הצוות ומהמשפחות", אמר השר והוסיף, "מערכת הבריאות במלחמה הזו הוכיחה שהיא חלק בלתי נפרד ממערך הלחימה, בפרט בסבב הנוכחי שבו השתלבו הכוחות והצוותים הרפואיים לאורך כל האירועים. חובה עלינו להמשיך ולהתייחס אליהם כלוחמים ולהעניק להם את הרוח והחוסן, בימים של מתיחות הולכת וגוברת. במהלך התקופה הקרובה משרד הבריאות בראשותי יתמקד בקידום מוגנות ובטיחות בכל מה שקשור לתחום הבריאות".

השר חיזק ושיבח את הצוותים של בית החולים ואמר: "פרופסור זרקא מנהל המרכז הרפואי זיו פטריוט אמיתי שעושה עבודת קודש יחד עם כל הצוותים הרפואיים האחים והאחיות,ערוכים וממוקדים למענה מידי בכל נושא המיגון והבטיחות משרד הבריאות ימשיך לתת מעטפת לכלל המרכזים הרפואיים בצפון בכדי שיוכלו להעירך לכל תרחיש של קליטת מטופלים מכל האזורים".

בהמשך ביקר השר במרכז הרפואי לגליל בנהריה ושמע מההנהלה וצוות העובדים על התחושות והאתגרים בימים אלו.

השר אמר: "מנהל המרכז הרפואי בנהריה פרופ' מסעוד ברהום, יחד עם הצוותים הרפואיים עושים דרך ארוכה בכל הנוגע למוכנות למצבי חירום. הם מהווים סמל ודוגמא, הן בשאיפה לחדשנות והן במגוון השירותים הניתנים לכלל האוכלוסיה מכל המגזרים והדתות. אלו הנתונים החשובים להובלה וניצחון בעת מערכות מורכבות ובייחוד בשעת החירום שבה נמצאת מדינת ישראל".

לאחר מכן, ביקר שר הבריאות במרכז הרפואי לבריאות הנפש מזור בעכו. השר ערך סיור במבנה הממוגן של המוסד שאליו הועתקה פעילותן של מחלקות האשפוז, התרשם מהמסירות של צוות המטפלים ומהתגובה המהירה של ההנהלה נוכח המצב, כמן כן הורה השר לצוותים במשרד לדלל מחלקה ולנייד מחלקה נוספת להקל משמעותית במצבי חירום.

את הביקור חתם השר במרכז הרפואי רמב"ם, בית החולים התת קרקעי הגדול בעולם ע"ש סמי עופר.

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד