כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
"רוצים שתנצחו"

ר"מ ממשלת בריטניה לנתניהו: "תומכים בזכותכם לרדוף את חמאס"

ראש ממשלת בריטניה רישי סונאק נועד עם ראש הממשלה נתניהו במסגרת ביקור ההזדהות שהוא מקיים בישראל. סונאק לנתניהו: "אנחנו רוצים שתנצחו, ואנחנו תומכים בזכותכם לרדוף את חמאס"

ר"מ ממשלת בריטניה לנתניהו: "תומכים בזכותכם לרדוף את חמאס"
ראש הממשלה נתניהו וראש ממשלת בריטניה סונאק צילום: מתוך השידור החי

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש בצהריים (חמישי) עם ראש ממשלת בריטניה רישי סונאק שהגיע לביקור הזדהות בישראל, זאת בצל מתקפת הטרור האכזרית של חמאס על יישובי הדרום.

בסיום הפגישה, אמר ראש הממשלה נתניהו בהצהרה לצד סונאק: "אני רוצה להודות לך על הסולידריות. חמאס הם הנאצים החדשים, דאע"ש החדשים, ועלינו להילחם בהם יחד. זה קרב למען העתיד, מלחמה של ישראל והעולם המערבי".

נתניהו הוסיף: "לפני 80 שנה העולם המתורבת המערבי עמד לצדכם, וזה הקרב שלנו. עכשיו צריכים לעמוד יחד".

ראש ממשלת בריטניה אמר בהצהרה לצד נתניהו: "אני יודע שאתם נוקטים כל אמצעי למנוע פגיעה בחפים מפשע, ולפגוע רק בחמאס. אנחנו תומכים באופן מוחלט בזכותה של ישראל לרדוף את חמאס ולהבטיח את ביטחונכם לטווח ארוך".

סונאק הוסיף: "אני רוצה להודות על התמיכה שסיפקתם לאזרחים בריטים שנחטפו. אנחנו נשתף פעולה. ראינו את המראות האחרונים, כולל בית החולים בעזה, ואנחנו מבינים שגם האוכלוסייה האזרחית היא קורבן של חמאס".

עוד אמר סונאק: "אנחנו רוצים שתנצחו, ואנחנו תומכים בזכותכם לרדוף את חמאס". לדבריו, "הגברנו את הפעילות שלנו באזור ואנו פועלים לשחרור בני ערובה".

בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד