כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
כבשה את לבבות הישראלים

ה'ניו יורק טיימס' על רחל מאופקים: "היא גיבורה. המחבלים אכלו כמו סוסים"

ה'ניו יורק טיימס' בכתבה על רחל מאופקים: "מי זאת רחל אדרי? בעיני ישראלים רבים, גיבור עממי שנולד מהתקפות החמאס". היא הכינה להם ארוחת צהריים, "הם אכלו כמו סוסים" אמרה

ה'ניו יורק טיימס' על רחל מאופקים: "היא גיבורה. המחבלים אכלו כמו סוסים"
חילופי האש באופקים צילום: דוברות המשטרה

ה'ניו יורק טיימס' דיווח לקוראיו על רחל מאופקים שהעסיקה את המחבלים שעות ארוכות עד שחוסלו. ביום רביעי אחר הצהריים, רחל אדרי נפגשה עם הנשיא ג'ו ביידן. הסבתא בת ה-65 הפכה לסמל הישרדות לאחר שהיא ובעלה דוד, הוחזקו במשך 20 שעות באיומי נשק בביתם באופקים.

הישרדותם בפיגועי חמאס ב-7 באוקטובר נזקפה לזכות השלווה שלה והחלטתה להציע מזון לחוטפיה.

"בשבילי, כל מי שמגיע אליי הביתה, הדבר הראשון הוא האירוח", אמרה גב' אדרי בראיונות לתקשורת בישראל.

חמישה מחבלים נכנסו לביתה דרך החלון בשעות המוקדמות של ה-7 באוקטובר עם נשק ורימונים. הם חקרו את הזוג ואז דרשו מהם לעבור לחדר השינה בקומה העליונה.

היא גם דיברה עם החוטפים שלה, אמרה גב' אדרי, ושאלה על משפחותיהם כשהיא מציעה עוגיות, תה, קפה ואפילו קוקה קולה זירו, אבל הם רצו קוקה קולה רגילה.

"אמרתי להם אני חולת סוכרת, אני שותה רק זירו", אמרה גב' אדרי, שעות לאחר מכן, היא הכינה להם ארוחת צהריים, "הם אכלו כמו סוסים" אמרה.

"השעה הייתה 16:00, ואמרתי לעצמי אוי וואי, הם צריכים לאכול ארוחת צהריים", אמרה. מי שרעב לא במצב רוח טוב, היא חשבה, והיה חשוב לשמור על שביעות רצון החוטפים שלה. הזוג חולץ ב-8 באוקטובר, כל החוטפים שלהם חוסלו.

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל אופקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד