כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
הותיר שני ניצולים ונעדרת

אחרי אשתו, זוהתה גופתו של צלם העיתון

הזוועות ממשיכות להתגלות. צלם ynet וידיעות אחרונות, רועי עידן ורעייתו סמדר נרצחו בטבח שביצעו מחבלי חמאס הארורים בקיבוץ כפר עזה. שני ילדיהם בני 9 ו-6 ניצלו ונותרו יתומים ואילו הבת הקטנה בת השלוש מוגדרת עדיין נעדרת

אחרי אשתו, זוהתה גופתו של צלם העיתון
הטבח בכפר עזה צילום: אדי ישראל, פלאש 90

בשעות האחרונות, 11 ימים אחרי הטבח המזעזע ביישובי עוטף עזה, זוהתה גופתו של צלם ynet ו'ידיעות אחרונות', רועי עידן הי"ד בן ה-43, תושב קיבוץ כפר עזה. הוא ורעייתו סמדר הי"ד, בת ה-38, יובאו למנוחות ביום שישי בשעה 11:00, בבית העלמין במושב כפר הרי"ף שבמועצה האזורית יואב.

השניים נרצחו ביריות במתקפת הפתע של מאות מחבלי חמאס בשבת - שמחת תורה בשתי זירות שונות, האם בתוך הבית ואילו האב רועי מחוצה לו.

שניים מילדיהם מיכאל בן 9 ועמליה בת ה-6 התחבאו בארונות במשך 14 שעות שרדו את התופת, כאשר בממ"ד שוכבת אימם ללא רוח חיים לאחר שנרצחה ביריות. הבת הקטנה אביגיל, בת השלוש, עדיין מוגדרת נעדרת וההערכה היא שנחטפה לרצועת עזה יחד עם השכנים. כך דווח ב-ynet.

לפי הדיווח באתר בו עבד כאמור כצלם, הוא עוד הספיק בדקות הראשונות של המתקפה לתעד בעדשתו את המחבלים שחדרו מהאוויר באמצעות מצנחי רחיפה וכן את שיגורי הטילים הראשונים וזמן קצר לאחר מכן כאשר יצא מהבית כשאביגיל בת השלוש בזרועותיו הוא נורה למוות בידי המחבלים הארורים.

עוד בנושא:

הצלם תיעד את המחבלים חודרים לקיבוץ ומאז נעלם

לפחות 50 מתושבי קיבוץ כפר עזה נרצחו במיתות אכזריות מנשוא, ועוד כ-20 מהם עדיין מוגדרים נעדרים / חטופים בשבי החמאס בעזה.

חבריו הרבים של רועי הי"ד שהכירו אותו מעולם התקשורת בעיקר, ספדו לו והביעו צער וכאב על הירצחו ושלחו את תנחומיהם למשפחתו הכאובה.

מלחמת חרבות ברזל יישובי עוטף עזה רצח רועי עידן כפר עזה חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד