ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
תיעוד משדרות

מזעזע: האב הגן בגופו על בתו והציל את חייה • צפו

בתיעוד חדש שנחשף ממצלמות האבטחה בעיר שדרות ניתן להבחין במחבלים שהגיעו על טנדרים בתחילת המתקפה האכזרית כאשר הם יורים לעבר רכב ובו משפחה שלמה, המשפחה יצאה מהרכב ונמלטה – האב הגן על ביתו בגופו והצליח להציל את חייה • צפו

מזעזע: האב הגן בגופו על בתו והציל את חייה • צפו
האב נמלט עם בתו צילום: מתוך הסרטון

תיעודים חדשים ממצלמות האבטחה בכיכר בשדרות חושפים את הרגעים הדרמטיים בתחילת המתקפה הרצחנית ביום שמחת תורה. בתיעודים ניתן להבחין בעשרות מחבלי חמאס שהגיעו חמושים על רכבים כשהם נוסעים ברחובות העיר באין מפריע.

האב נמלט עם ביתו לכיוון המחבלים - לפי סעיף 27א\

באחד מן התיעודים ניתן להבחין במשפחה שנסעה לכיוון רכבם של המחבלים כאשר המחבלים יורים לעברם מתוך טנדר וגורמים להם לעצור את רכבם ולהימלט, ניתן להבחין באב האוחז בבתו ורץ אחורנית היישר לכיוון טנדר נוסף של מחבלים שירו לעברו.

האב הצליח לגונן בגופו על ביתו ובכך הציל את חייה. בתיעוד ניתן לראות את הבת כשהיא קמה מהקרקע לאחר עזיבת המחבלים את המקום ורצה לכיוון האם שברחה אף היא עם פעוט בידיה לכיוון אחד מן הבניינים הסמוכים.

תיעוד נוסף מהמתקפה בשדרות ניתן לראות את המחבלים כשהם יורים לעבר רכב נוסף שנסע במקום, הנהג מנסה להימלט בנסיעה לאחור אך ללא הצלחה.

המחבלים בתחילת המתקפה על שדרות - לפי סעיף 27א\
השימוש בתיעודיים הם לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים | אם אתם בעלי הזכויות של התיעוד ומעוניינים בקרדיט, צרו עמנו קשר ב  [email protected]

שדרות מלחמה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד