ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
"קשה להתקדם בשלבי האבל"

12 ימים אחרי: שלושת בני משפחת העיתונאי נעדרים

"מטייל במה שנשאר מהבית שלהם, ונשאר עוד פחות משחשבתי, מצלם, הקול רועד. אוסף פירורי זכרונות, חופר בהריסות עם הידיים והרגליים, לא מוצא זכר למי ומה שהיה שם". העיתונאי יובל שגב ששלושה מבני משפחתו עדיין נעדרים ירד לבית בקיבוץ בו התגוררו וראה מקרוב את הזוועה

12 ימים אחרי: שלושת בני משפחת העיתונאי נעדרים
קיבוץ בארי לאחר הטבח צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הכתב הפוליטי של גלי צה"ל יובל שגב, ממשיך להתייסר על אובדן בני משפחתו בטבח ביישובי עוטף עזה, אולם שלושה מהם עדיין לא מצא ולא קיבל שום מידע על גורלם.

"יותר מ-10 ימים אחרי - רינת, אלון, ועידו שלנו עדיין נחשבים נעדרים. רק את הגופה של חן, הדוד שלי ואב המשפחה, זיהו בוודאות", עדכן בחשבון ה-X שלו והוסיף, "קשה להתקדם בשלבי האבל, אין שמץ מתי יהיו לוויות ואיפה".

הוא סיפר, "הייתי היום (שלישי) בקיבוץ לראשונה מאז. התעקשתי כמה שראיתי תמונות וסרטונים, מראה העיניים והריח באף שונים. מטייל במה שנשאר מהבית שלהם, ונשאר עוד פחות משחשבתי, מצלם, הקול רועד. אוסף פירורי זכרונות, חופר בהריסות עם הידיים והרגליים, לא מוצא זכר למי ומה שהיה שם".

יובל שגב. (מתוך טלגרם)

מוציא כמה צעצועים שכבר תפסו את ריח גופת הכלב מרקו שנשאר בממד. יוצא שוב מאותו חלון ממד ממנו יצאה המשפחה אחרי שהבית כבר נשרף לגמרי. הולך לגינה, מזהה את השיח בו הם הסתתרו. הקיר הנמוך שמאחורי השיח מלא סימני ירי, לא משאיר הרבה ספק בנוגע לבשורות שעוד מחכות לנו על רינת אלון ועידו. ועדיין". סיכם.

מאות מחבריו לתקשורת ועוקביו הרבים רשמו תגובות מעודדות המשתתפות בצערו הגדול.

יובל שגב מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד