כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
מצפון תיפתח הרעה

5,000 לוחמי חיזבאללה מתאמנים לכבוש את הגליל בדומה לחמאס בדרום

חיזבאללה מתכנן לשלוח 5,000 לוחמים לפשוט על הצפון בדומה למעשי ​​חמאס בדרום. מומחי מודיעין ישראלים אומרים כי "חוליית מוות" של חיזבאללה בת 5,000 איש, 'יחידת רדואן 125', התאמנה לפרוץ לישראל

5,000 לוחמי חיזבאללה מתאמנים לכבוש את הגליל בדומה לחמאס בדרום
לוחמי חיזבאללה משקיפים לישראל צילום: Basel Awidat/Flash9

ישראל מחזקת את ההגנה בגבול הצפוני על רקע החשש שחוליית מוות בת 5,000 איש של חיזבאללה תנסה להעתיק את הזוועה של חמאס.

'יחידת רדואן 125' התאמנה במיוחד לפרוץ את גדר הביטחון של ישראל, לטבוח בחיילים ולהסתער על צפון ישראל כדי להרוג ולחטוף מאות. למרבה הפליאה, מומחי מודיעין ישראלים מאמינים שהתוכנית לאחר מכן לחטוף בני ערובה בחזרה דרך לבנון כל הדרך לפטרונים האיראניים שלהם, כך דווח ה'דיילי מירור'.

צוות חשיבה ישראלי טוען כי יחידת רדואן של חיזבאללה מתאמנת לעקוף את ההגנה של ישראל. הדבר נחשף ערב ביקורו יוצא הדופן של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בישראל בזמן מלחמה כמפגן תמיכה במדינה יותר משבוע לאחר שחמאס רצח 1,400. "לחיזבאללה יש 5,000 לוחמים מאומנים ומנוסים לבצע רצח עם בצפון ישראל" פרסם צוות החשיבה.

חיזבאללה מתכנן לכבוש ולמחוק יישובים בצפון ישראל. המשימה העיקרית של יחידת רדואן היא לחדור לישראל ולהשתלט על הגליל. הסתננות המונית באוויר ביבשה ובים. החיזבאללה מתכנן "טבח חמור עוד יותר" מזה של חמאס ב-7 באוקטובר.

ה'מירור' מציין כי השלטונות בישראל לא האמינו שחמאס מסוגל לפתוח במתקפה אווירית, ימית ויבשתית, אז הקומנדו האלה, שאומנו על ידי איראן יהיו מסוגלים פחות?. יחידת רדואן הוכשרה על ידי יחידת הקומנדו של משמרות המהפכה האסלאמית של טהרן בטהרן ולכל חייל מספר התמחויות.

 

חמאס עזה חיזבאללה איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}