כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
הצהרה ראשונה

אמא של החטופה: "מתחננת בפני מנהיגי העולם: החזירו אותה הביתה"

לאחר פרסום סרטון חמאס עם החטופה בת ה-21 מיה שם, כונסה היום במטה המשפחות מסיבת עיתונאים בהשתתפות בני המשפחה, ראש השב"כ לשעבר יעקב פרי ופרופ' חגי לוין ראש הצוות הרפואי

אמא של החטופה: "מתחננת בפני מנהיגי העולם: החזירו אותה הביתה"
מתקפת הפתע על ישראל צילום: פלאש 90

קרן שרף אמא של מיה שם שנחטפה לעזה על ידי חמאס בשמחת תורה, אמרה במסיבת העיתונאים: "עד שראיתי את הסרטון, לא ידעתי אם הבת שלי חיה או מתה. אני מתחננת בפני מנהיגי העולם – תחזירו אותה הביתה. היא רק הלכה למסיבה, ועכשיו היא פצועה ורחוקה. זה פשע נגד האנושות, וכולנו צריכים להתאחד כדי להפסיק את הטרור הזה ולחזיר את כולם הביתה בשלום".

אחיה הבכור של מיה, איליי, פנה גם הוא למנהיגי העולם: "אנחנו רוצים שמיה וכל שאר החטופים והנעדרים יחזרו הביתה בשלום, זו הסיבה היחידה שאנחנו כאן. מיה הלכה למסיבה, ועכשיו היא פצועה ורחוקה. אנחנו רק רוצים אותה בבית".

במסיבת העיתונאים השתתפו גם יעקב פרי, לשעבר ראש השב"כ וחבר צוות המו"מ במטה המשפחות, ופרופ' חגי לוין, ראש המערך הרפואי במטה המשפחות.

יעקב פרי ראש השב"כ לשעבר וחבר צוות המו"מ של מטה המשפחות: "מיה היא הניצוץ הראשון שהחמאס מצא לנכון לבשר לנו עליו. זה אומר שאנשים חיים והם חייבים טיפול רפואי. אנחנו מטילים את כל האחריות על החמאס, גם בטיפול, גם בהחזקה נאותה ואנושית, וגם לחזרתם הביתה״.

פרופ׳ חגי לוין, ראש הצוות הרפואי של המטה: "החמאס צריך באופן מידי לספק את המידע והנתונים על מצבם הרפואי של כל החטופים. לפי הנתונים שלנו, יש עוד פצועים וחולים בדרגות שונות, חלקם בדרגה קשה. המצב של החטופים שזקוקים לטיפול רפואי, לתרופות, מדרדר מרגע לרגע. אנחנו דורשים לדעת מה מצבם, ולוודא שהם מקבלים טיפול הולם".

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד