כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
רוצים "לשחרר" את ירושלים

אל קאעידה קראה לפגוע ביהודים ובבסיסי ארצות הברית

שלוחות אל קאעידה השונות פרסמו הודעה בה צוין כי הם משבחים את חמאס על פעולתם וקוראים ל"לוחמי הג'יהאד" הפלסטינים להמשיך בדרך זו. עוד צוין שעל המוסלמים במצרים, ירדן, סוריה ולבנון, המדינות הגובלות עם ישראל, לסייע לפלסטינים

אל קאעידה קראה לפגוע ביהודים ובבסיסי ארצות הברית
תרגיל של גדודי מוג'אהדין בעזה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

הנהגת אל קאעידה פרסמה הודעה, בה קראה למוסלמים ברחבי העולם להשתתף בלחימה בעזה, לסייע כספית ולתמוך מוראלית למען "שחרורה המלא של פלסטין". בהודעה צוין שמדובר בשעה היסטורית, לאחר שהתברר ש"האויב הישראלי הוא נמר של נייר והוא קורס מבחינה מודיעינית, צבאית, ביטחונית וכלכלית". אל קאעידה הכריז על "מלחמה פתוחה" נגד כל מה שהוא צלבני (המערב הנוצרי), ציוני וישראלי.

בהודעה גם הושמעה קריאה למוסלמים במדינות הגובלות בישראל לפרוץ את הגבולות ולשבטי סיני לפרוץ את המצור על עזה. כמו-כן, הושמעה קריאה לפגוע בישראלים במרוקו, סעודיה ובחריין, ולפגוע בבסיסי צבא, שדות תעופה ושגרירויות של ארה”ב במדינות מוסלמיות. קריאה נוספת היא להחרים מוצרי מערביים בכלל ומוצרי חברות בבעלות יהודית בפרט, כך דווח מרכז המידע למודיעין ולטרור על שם אלוף מאיר עמית.

שלוחת אל קאעידה במדינות המגרב פרסמה הודעה בה שיבחה את "לוחמי הג’האד", ובראשם הזרוע הצבאית של חמאס, על מתקפת הטרור בעוטף עזה וקראו להם להמשיך ב"ג'יהאד". עוד צוין בהודעה כי אל קאעידה משתדלת להשיג יכולת לשחרר את ירושלים. ההודעה קוראת לפלסטינים ביהודה ושומרון לפעול".

שלוחת אל קאעידה בחצי האי ערב, הפועלת מתימן, פרסמה הודעה בה צוין כי הם משבחים את חמאס על פעולתם וקוראים ל"לוחמי הג'יהאד" הפלסטינים להמשיך בדרך זו. עוד צוין שעל המוסלמים במצרים, ירדן, סוריה ולבנון, המדינות הגובלות עם ישראל, מוטלת האחריות לסייע לפלסטינים. הסיוע יכול להיות בלוחמים, כסף, מזון ציוד ותמיכה מוראלית.

ארגון אל-שבאב, המזוהה עם אל קאעידה, ערך בסומליה עצרת תמיכה בחמאס ובפלסטינים ברצועת עזה. בעצרת הושמעו קריאות לשחרור אל אקצא וירושלים ל"דם תחת דם, הרס תחת הרס, הגירה כפויה תחת הגירה כפויה" וצוין שהמלחמה נגד עזה היא מלחמה נגד האסלאם. בין משתתפי העצרת נראו ילדים שעטו סרטי מצח עליהם נכתב "אל אקצא אנחנו באים", וכרזות שבהן נראה מסגד אל אקצא כשמעליו מונף דגל אל קאעידה.

חמאס עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד