ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
שנזכה לשמירה עליונה

המשגיח רבי דן למאה אלף ילדים: "אתם ההצלה של כלל ישראל"

האזינו לדבריו של המשגיח רבי דן סגל שנשלחה למאה אלף ילדי תשב"ר ברחבי הארץ. "אתם ילדי ישראל היקרים אתם מוצאים חן בעיני השם, הקב"ה אוהב את התינוקות של בית רבן, העולם קיים על הבל פיהם של תינוקות של בית רבן"

המשגיח רבי דן למאה אלף ילדים: "אתם ההצלה של כלל ישראל"
המשגיח רבי דן סגל צילום: קובי הר צבי

בהקלטה נדירה שמסר המשגיח רבי דן סגל בימים האחרונים ונשלחה למעלה מאה אלף ילדי תשב"ר ברחבי הארץ, קרא המשגיח לילדים להתחזק בתורה ובתפילה משום שהקב"ה מוצא חן בעיני הילדים הטהורים תינוקות של בית רבן ועונה לתפילתם, כי העולם קיים על הבל פיהם של תינוקות של בית רבן.

לאור כך ביקש המשגיח מהילדים להתחזק בתורה ובתפילה ובכך תבוא הצלה לכלל ישראל ויבוא משיח צדקנו במהרה בימינו אמן.

הקלטה של המשגיח רבי דן סגל לילדי התתי\"ם

מדבריו המלאים של המשגיח בהקלטה באדיבות איגוד התתי"ם: "שבוע טוב וחודש טוב ומבורך לכל ילדי ישראל היקרים, כתוב שכשהיה המבול נח מצא חן בעיני ד' ולכן הוא לא רק שהוא הציל את עצמו אלא על ידו כל העולם ניצל עם התיבה כמו שכולם יודעים. כיום אתם ילדי ישראל היקרים אתם מוצאים חן בעיני השם, הקב"ה אוהב את התינוקות של בית רבן, העולם קיים על הבל פיהם של תינוקות של בית רבן ולכן יש לכם את הכח ואת הזכות להיות ההצלה של כל כלל ישראל".

"אם אתם כעת תתחזקו ותתפללו טוב תגידו תהילים טוב תלמדו טוב, אז בוודאי שזה דבר שמוצא חן בעיני השם יתברך ויכול להגן עלינו ולהציל אותנו מכל אויבינו הקמים עלינו, לכן אני שליח ציבור של כל הציבור של כלל ישראל שמבקשים מכם שתעשו את זה כעת להתחזק בתפילה בלימוד ועל ידי זה הקב"ה יעזור שנזכה לשמירה עליונה ולהצלה ונזכה כבר לביאת משיח צדקנו במהרה בימינו אמן".

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד