ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
ברבריות נוראה של חמאס

הזמן של החטופים אוזל: קטועי איברים וחולים קשים

מצב החטופים והנעדרים בידי חמאס נוראי. קטועי איברים, חולי פרקינסון וטרשת נפוצה, פעוטות וקשישים שנמצאים בתנאים קשים והזמן אוזל  

כוחות צה"ל בדרום
כוחות צה"ל בדרום צילום: Chaim Goldberg/Flash90

בדוח שנערך היום (שני) על ידי פרופ' חגי לוין על מצב החטופים בשבי החמאס, מתברר כי הם נמצאים בתנאים מסכני חיים, עוברים סבל נוראי ונזקקים בדחיפות לטיפול בתרופות מצילות חיים וטיפול בפציעות.

פצועים רבים עם מצבים רפואיים כמו פרקינסון, טרשת נפוצה, מחלות לב, סרטן, וחולים עם צרכים מיוחדים כמו אוטיזם, דמנציה ופעוטות נמצאים במצב נוראי וזקוקים לטיפול, כך מדווחת מירב כהן באתר וואלה.

על פי הדיווח, בין החטופים יש תינוק בן שנה הניזון רק מפורמולת תחליף חלב לתינוקות מזון וזקוק להזנה ומוצרים חיוניים לתינוק.

ילדים בני 5, 13 ו-16, עם אוטיזם הדורש סיוע מיוחד. אישה בת 23 עם פציעות מירי ללא טיפול רפואי. אישה בת 27 עם מחלת קרוהן. גבר עם מחלה אוטואימונית קשה הדורשת טיפול ביולוגי בבית חולים, בסיכון להחמרת המחלה ולמוות. גבר בן 60 עם טרשת נפוצה, מתקשה ללכת.

אישה בת 85 עם אי ספיקת לב, מחלת כליות, אסטמה, הפרעות קצב לב עם סיכון לפתח קרישת דם, אגירת נוזלים ומוות. אישה מבוגרת עם פרקינסון, דמנציה, תת משקל בסיכון להחמרת המחלה ומוות.

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד