ד' תשרי התשפ"ה
06.10.2024
ביקור הזדהות בשעת מלחמה

דיווח: נתניהו הזמין את הנשיא ביידן לישראל

ראש הממשלה נתניהו הזמין את נשיא ארה"ב ביידן לביקור הזדהות בישראל ויתכן כי הוא ייצא לפועל עוד השבוע | הבית הלבן: "אין נסיעות מתוכננות של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן שניתן להודיע עליהן כרגע"

דיווח: נתניהו הזמין את הנשיא ביידן לישראל
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

ראש הממשלה בנימין נתניהו הזמין את נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן לביקור בישראל - ביקור הזדהות בשעת מלחמה. כך מדווח עמית סגל ב'חדשות 12'.

לפי הדיווח, ההזמנה עלתה באחת מחמש השיחות שהתנהלו בין נתניהו וביידן מאז פרוץ המלחמה ויתכן כי הנשיא האמריקני ינחת בישראל עוד השבוע.

הביקור ככל שייצא לפועל יהיה מעשה יוצא דופן, לאחר שביידן כבר יצא מגדרו עם נשיאת הצהרות לוחמניות נגד חמאס והבעת תמיכה בלתי מסויגת עם ישראל בשעתה הקשה. עד כה בתשעת ימי הלחימה ביקרו בישראל שר החוץ אנתוני בלינקן שישוב לישראל מחר, וכן שר ההגנה לויד אוסטין. לצד זאת שיגר ביידן לאזור הים התיכון שתי נושאות מטוסים כדי להרתיע את אויבנו מלהתערב ולהצטרף ללחימה בזירות נוספות.

כזכור, בראשית ימי הלחימה בשבוע שעבר הביע נשיא אוקראינה ולודימיר זלנסקי את רצונו להגיע לביקור הזדהות בישראל.

רק לפני שבועות אחדים עסקו העיתונאים והפרשנים בכך שביידן מסכים להיפגש עם נתניהו רק בשולי עצרת האו"ם ומסרב לפגוש אותו רשמית בחדר הסגלגל בבית הלבן. כעת מסתבר שנשיא המעצמה הגדולה ג'ו ביידן יגיע בעצמו עד לירושלים.

דוברת המועצה לביטחון לאומי של ארה"ב, אדריאן ווטסון מסרה בהצהרה לשאלת עיתונאים כי אין נסיעות מתוכננות של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן שניתן להודיע עליהן כרגע. 

ג'ו ביידן בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}