ד' תשרי התשפ"ה
06.10.2024
לא להביט בזוועות

הרבי משבט הלוי על המצב הנורא: "זה חלק מהכנה לביאת המשיח"

האדמו"ר משבט הלוי נשא דברים בשבת קודש בבית מדרשו בבני ברק בפני מאות החסידים: "המצב הנורא שאנו שרויים בו, זה חלק מההכנה לביאת המשיח"

הרבי משבט הלוי על המצב הנורא: "זה חלק מהכנה לביאת המשיח"
הרבי משבט הלוי צילום: שוקי לרר

בליל שבת טרם תפילת קבלת שבת, בצעד נדיר נשא האדמו"ר משבט הלוי דרשה קצרה בעודו עומד על מדרגות ארון הקודש בהיכל בית מדרשו הגדול בבני ברק. 

בדבריו התייחס למצב העכשווי בארץ ישראל, ואמר, שלפי הנראה וכפי הרמוז בנביאים ובספרי הקודש אנו קרובים עתה מאוד לביאת המשיח, ואחד מהדברים שיהיה לפני ביאת המשיח, כתוב שזה יהיה ע"י מלחמות.

ולכן על כל אחד ואחד לדעת לדעת, כי גם אם יבואו ח"ו 'מצבים לא נעימים' - כלשונו של הרבי, עלינו לדעת שזה הכנה לקראת ביאת משיח צדקנו, וזה חלק מתהליך הבירור שלפני הגאולה שיהיה במהרה בימינו.

כמו כן בדברות קדשו בסעודה שלישית בפני החסידים, דיבר אודות החשיבות הרבה של האמונה בבורא כל העולמים, וגם על העניין הסגולי שיש בדבר, כי מי שיש לו אמונה בהקב"ה זוכה לעומת זה לשמירה ולהשגחה עליונה מן השמים לשמירה מכל צרה וצוקה, ושלאט לסמוך על עזרה מבשר ודם אלא מהשי"ת.

הרבי גם אמר כי חוץ ממה שמעוררים תמיד אודות ההשתמשות בכלים הטכנולוגיים, צריך גם לעורר על חומרת העניין שלא להביט במעשי הזוועות והרצח, כי לפי דברי הרמב"ן בעניין לוט שאמרו להם המלאכים שלא להביט בהפיכת סדום, משום כי הבטה במעשי פורענות הרי זה לא דבר טוב לאדם, ועל האדם להימנע מאוד מלראות תמונות של מעשי פורענות וצרות.

האדמו"ר סיים בברכה, שהקב"ה ישמרנו ויצילנו מהשעות הרעות שלא יבואו לעולם.

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}