ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
המאבק נמשך

המסית תומך חמאס נעצר וצולם על רקע דגל ישראל

המאבק המשטרתי בהסתה ותמיכה בטרור: היחידה המרכזית של מחוז ירושלים עצרה בשעות האחרונות שלושה חשודים בהכנת והפצת סרטון ברשת ובו תיעוד של חטופים ודברי שנאה והזדהות עם ארגון טרור חמאס. מאז תחילת המלחמה נעצרו ונחקרו במחוז ירושלים 32 חשודים בהסתה לטרור או תמיכה והזדהות עם הטרור

המסית תומך חמאס נעצר וצולם על רקע דגל ישראל
מעצר חשוד שהזדהה עם חמאס צילום: דוברות המשטרה

לצד ההיערכות המבצעית המוגברת של מחוז ירושלים בגזרות השונות ובפרט בירושלים, המשטרה פועלת כל העת בנחישות לטיפול נחוש ובלתי מתפשר בהסתה לטרור ולאלימות. במהלך הימים האחרונים מאז פרוץ המלחמה ביום 7.10, נעצרו ונחקרו במחוז ירושלים 32 חשודים בהסתה, הזדהות או תמיכה בטרור, כשמרביתם ביצעו את המעשים ברשתות החברתיות.

בשעות האחרונות בלשי מחוז ירושלים עצרו בבית חנינא שלושה חשודים תושבי המקום לאחר שנוטר ברשת סרטון שהופץ בתפוצה נרחבת ובו מציג אחד החשודים סרטון של חטופים לכאורה מבין מעשי זוועות החמאס ואומר ״ראית מה עשינו לכם״… וכיו"ב. החשודים בהם החשוד המוצג בסרטון אותרו, נעצרו, נאזקו ונלקחו לחקירה בימ״ר ירושלים.

הסרטון האימתני שהופץ ברשת הטיק טוק // דוברות המשטרה

אתמול חמ"ל התודעה של מחוז ירושלים ניטר ברשתות החברתיות מספר פירסומים של תושבי מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייהם, שפירסמו תכנים מסיתיים וגילויי שמחה לפעילות הרצחנית של ארגון טרור 'חמאס'. מיד עם איתורם של פירסומים אלו אמש, שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים, ביצעו פעולות לאיתור החשודים והם נעצרו לחקירה בתחנת שלם. בחקירתם של שני חשודים עולה כי פירסמו מספר הודעות ברשתות החברתיות עם דברי הסתה ותמיכה במעשיו הרצחניים של ארגון טרור חמאס. באחד הפירסומים מופיעים שני מחבלים, עודי אלתמימי וח'ירי עלקם עם הכיתוב: "בדרך אל עדי וח'ירי, תרססו את הכיבוש בצרורות כדורים הכו על מנת להרוג".

שני החשודים שנעצרו על ידי השוטרים הובאו הבוקר לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם ומעצרם הוארך עד לתאריך 16.10.

המעצר.

במקרה אחר אתמול, נעצרה על ידי שוטרי תחנת שלם, סטודנטית במכללה בירושלים שפירסמה תכנים מסיתים, גילויי שמחה והזדהות עם ארגון טרור "חמאס". בדיון בבית המשפט, מעצרה הוארך ב-5 ימים עד לתאריך 15.10.

הסתה זו מובילה לטרור ולהפרות סדר. כך למשל במקרה אחר, לפני זמן קצר במהלך הפרת סדר אלימה בעיסאוויה חשוד ירה זיקוקין בכינון ישיר מטווח קצר מאוד לעבר לוחם מג״ב וסיכן אותו. בתגובה לכך, בוצע ירי בודד לעבר המפגע שנוטרל ופונה לקבלת טיפול רפואי. כפי שציינו: כל מי שיסכן את השוטרים או האזרחים - מסכן את חייו.

העצור מצולם כשברקע דגל ישראל | צילום: דוברות המשטרה.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול לאיתור וטיפול במסיתים לאלימות ומעשי טרור, ובאלו המשבחים מעשים אלו במרחבי הרשת וברחוב בזמן המלחמה", נמסר מהמשטרה.

מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד