ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
ניתנו שמות קוד לזוועות

בניגוד לשקרים של חמאס, המסמך חושף: ארגון הטרור תכנן טבח באזרחים

מסמך של חמאס חושף כי הארגון נערך למעשי הזוועה בעוטף עם שמות קוד. הפרסום מגיע אחרי שבכיר חמאס סאלח אל-עארורי שיקר כי אנשי הזרוע הצבאית של חמאס לא הרגה אזרחים ולא חטפה אזרחים

בניגוד לשקרים של חמאס, המסמך חושף: ארגון הטרור תכנן טבח באזרחים
תרגיל צבאי בחאן יונס צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

אתמול (שבת) נחשף מסמך של חמאס שממנו עולה כי הארגון נערך למעשי הזוועה בעוטף עם שמות קוד. רועי קייס ואליאור לוי דיווחו ב'כאן חדשות', כי נוהל הקרב של חמאס הורה למחבלים להסב כמה שיותר אבידות באחד הקיבוצים. אליאור לוי דיווח כי המסמך שהוגדר "סודי ביותר", נתפס אחרי מתקפת חמאס בעוטף עזה, חשף כי אנשי הזרוע הצבאית של הארגון קיבלו הוראות ברורות לטבוח באזרחים.

הדברים מקבלים משמעות בינלאומית לאחר שבכיר חמאס סאלח אל-עארורי שיקר כי אנשי הזרוע הצבאית של חמאס לא הרגה אזרחים ולא חטפה אזרחים. מתוך מסמך סודי ביותר של הזרוע הצבאית של חמאס לכיבוש קיבוץ עלומים במתקפה בשבת: "להרוג כמה שיותר אזרחים בקיבוץ וחטיפת בני ערובה".

הדיווח בכאן חדשות
היום נחשף מסמך נוסף באחד מהרכבים של המחבלים באזור קיבוץ רעים, שבו אפשר לראות שבחמאס נערכו מבעוד מועד לתרחישים של שימוש בבני ערובה כמגנים אנושיים ושל שריפת בתים במהלך המתקפה. מהמסמך עולה כי בחמאס נערכו לתרחישים שהפכו למציאות בשטח – רצח של בני ערובה, חטיפת בני ערובה, שימוש בבני ערובה כמגנים אנושיים ושריפת בתים, מכוניות ושדות. במסמך אפשר לראות שמות קוד שנתן חמאס לפעולות אפשריות בשטח ככל הנראה כדי שהפיקוד יידע בקשר מה מתרחש שם.

למשל המילה אסווד (שחור) הייתה שם קוד לרצח כל בני הערובה. המילה אחמר (אדום) היא שם קוד נפילת שבוי ממחבלי חמאס, המילה אוטובוס היא שם קוד לשימוש בבני ערובה כמגנים אנושיים, שחרור בני ערובה (רכב צבאי), שם הקוד לאמירת מספר בני הערובה (רכב אזרחי). יש שם פעולות נוספות שנכתבו במסמך בלי שמות קוד, למשל הצתת של בתים ומכוניות ושדות בעוטף ומלכוד האזור. המסמך הזה מן הסתם נותן הצצה נוספות לכוונות האמיתיות של חמאס בבוקר השבעה באוקטובר.

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד