ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
טבח שמחת תורה

הורים החביאו את התאומים: הם נרצחו והתינוקות שרדו

תינוקות תאומים בני פחות משנה שרדו בנס לאחר שהוריהם החביאו אותם רגע לפני שנרצחו על ידי אנשי חמאס - דאעש. ההרג ההמוני אירע בקיבוץ כפר עזה, יישוב במרחק קילומטרים ספורים מגבול עזה

הורים החביאו את התאומים: הם נרצחו והתינוקות שרדו
אחד הטנדרים של חמאס צילום: אורן בן חקון, פלאש 90

במרחק קילומטרים מרצועת עזה תקפו מחבלי חמאס קיבוץ ישראלי, תינוקות תאומים בני פחות משנה שרדו בנס לאחר שהוריהם הצעירים החביאו אותם רגע לפני שנרצחו על ידי הטרוריסטים מחמאס - דאעש.

ההרג ההמוני אירע בקיבוץ כפר עזה, יישוב במרחק קילומטרים ספורים מגבול עזה. כשהגיעו כוחות צה"ל לקיבוץ, הם מצאו "דם מרוח בבתים".

ישראל פרסמה ביום חמישי תמונות מזעזעות ברשתות החברתיות שבהן נראה תינוקות שנרצחו שם. בציוץ בטוויטר נאמר שנתניהו הראה את "אותן תמונות מחרידות של תינוקות שנרצחו ונשרפו על ידי מפלצות חמאס" בביקורו של מזכיר המדינה האמריקני אנטוני בלינקן.

"מצאנו גופות של אנשים שנטבחו. ילדים ערופים בגילאים שונים, החל מתינוקות ועד ילדים קצת יותר גדולים", נמסר מדוברות צה"ל לתקשורת הזרה.

בין ההרוגים בשבת היו איתי והדר ברדיצ'בסקי, שניהם בני 30, כך לפי שגרירות ישראל בצרפת שפרסמה את תמונתם. אבל לפני שהם נהרגו, הם הצליחו להציל את חייהם של התאומים שלהם בני 10 חודשים.

מהשגרירות נמסר כי בני הזוג החביאו את התינוקות כאשר מחבלי חמאס נכנסו בכוח לביתם. המשפחה התגוררה בכפר עזה.

"הם נלחמו עד הרגע האחרון, לפני שנטבחו על ידי מחבלי חמאס", פרסמה השגרירות הצרפתית ב-X, פלטפורמת המדיה החברתית שנודעה בעבר בשם טוויטר. "התינוקות שלהם נשארו לבד במשך 14 שעות לפני שכוחות החירום הגיעו למקום".

רותם שגב, סגן שגריר ישראל בקפריסין, פרסם אף הוא פוסט על בני הזוג ואמר כי הם "נרצחו באכזריות לאחר שנלחמו בחירוף נפש עם המחבלים".

"תארו לעצמכם את הזוועה", צייץ שגב בטוויטר. "שני הורים מבוהלים שניסו בכל כוחם להגן על ילדיהם, שכיום הם יתומים".

 

 

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד