כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
בדרום הארץ

מסתמן פתרון למחבלים הפצועים: יוקם בית חולים זמני

לאחר שמספר בתי חולים ברחבי הארץ סירבו לקבל מחבלים שנפצעו במהלך המתקפה הרצחני המדינה ביוזמה להקים בית חולים זמני בדרום הארץ

מסתמן פתרון למחבלים הפצועים: יוקם בית חולים זמני
בית חולים. אילוסטרציה צילום: Yossi Aloni/Flash90

לאחר שבתי החולים סירבו לטפל במחבלים, המדינה בהחלטה ראשונית על הקמתו של בית חולים זמני סמוך לשדה תימן לצורך טיפול במחבלי חמאס שנפצעו במהלך המתקפה הרצחנית שפרצה בשבת.

כזכור, אמש פורסם כי משרד הבריאות ביקש לאשפז מחבלים פצועים בבית החולים הפסיכיאטרי שער מנשה. בתגובה, עובדי בית החולים הודיעו כי הם מתנגדים ואיימו שייחסמו את השערים בגופם ואף ייגרמו להשבתת בית החולים.

סיפר זה מגיע בהמשך לכך שלפני יומיים פרצה סערה לאחר שדווח כי לפחות שלושה מחבלים של ארגון הטרור חמאס מטופלים בבתי חולים בישראל יחד עם פצועים ישראלים מהמלחמה. הפצועים והמחבלים שוכבים לעיתים ממש באותה המחלקה. בהמשך היום, שר הבריאות שיגר מכתב לראש הממשלה בו דרש להפסיק את אשפוז המחבלים בבתי החולים הציבוריים.

"מאז תחילת המלחמה, סוגיית הטיפול במחבלי החמאס הארורים והנתעבים במסגרת בתי החולים הציבוריים מערימה קושי אדיר על מערכת הבריאות. על הטיפול בנושא להיות מופקד בידי צה"ל או השב"ס וכמובן שמשרד הבריאות נכון וערוך לסייע לגופים אלו, ככל שיידרש"

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד