כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
המראות והזוועות

איש זק"א התפרק בשידור חי בבכי: "ריח של מוות, תינוקות שרופים"

"אבא אמא ושלושה ילדים ירויים ללא רוח חיים. אנחנו פורצים בבכי ומתחילים לטפל, שני מתנדבים שפשוט נשברו יצאו לחכות בחוץ. זה היה מזעזע". דובר זק"א תיאר בשידור חי את המלאכה הקשה שבה נתקלו מאות מתנדבי הארגון

איש זק"א התפרק בשידור חי בבכי: "ריח של מוות, תינוקות שרופים"
מתנדבי זק"א בעוטף עזה צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

דובר זק"א מוטי בוקצ'ין, התראיין לרדיו 'גלי ישראל' ותיאר את הזוועות שנחשף אליהם בעת פינוי הגופות החרוכות ביישובי עוטף עזה: "אני נכנס ראשון ומגלה בממ"ד משפחה שלמה שנרצחו. אבא אמא ושלושה ילדים ירויים ללא רוח חיים. אנחנו פורצים בבכי ומתחילים לטפל, שני מתנדבים שפשוט נשברו יצאו לחכות בחוץ. זה היה מזעזע".

לדבריו, "משפחה שלמה שנמחקת כתוצאה מרצח אכזרי. אנחנו עוברים מבית לבית וזה נהיה קשה יותר ויותר. אנחנו נחשפים שם לילדים, לתינוקות, לקשישים. ראינו שם תינוקות שרופים. זה לא חיות, הם השטן! ממה הם מיוצרים? איזה שנאה יש להם לעשות דברים כאלה".

הוא סיפר: "פיקדתי על האסון הנורא במירון עם 45 הרוגים וחשבתי ששם הגענו לשמים, זו היתה הפעם הראשונה שהשתמשנו במשאית להובלת נפטרים. חשבנו שלא יכול להיות יותר גרוע מזה ופה אנחנו ממלאים משאית ועוד משאית, זה לא נתפס במוח האנושי. מספרים בשואה שהיו דברים כאלה לא האמנו שיום אחד נראה ככה יהודים נרצחים".

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד