כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
מאבק עולמי נגד הטרור

רכבת אווירית של מנהיגי עולם צפויה להגיע לישראל

מחר צפויים להגיע מנהיגים בכירים לביקור הזדהות והפגנת סולידריות עם ישראל. ביקורים אלה מצטרפים לביקורי הזדהות שהתקיימו ביומיים האחרונים בישראל, בהם ביקורו של מזכיר המדינה האמריקני אנטוני בלינקן, שר החוץ הבריטי ג'יימס קלברלי ושר החוץ הצ'כי יאן ליפבסקי

רכבת אווירית של מנהיגי עולם צפויה להגיע לישראל
שר החוץ אלי כהן עם עמיתו ג'יימס קלברלי צילום: קרדיט צילום: אבי חיון

רכבת תמיכה אווירית של מנהיגים מהעולם תנחת מחר בישראל. בהמשך לפעילות המדינית של שר החוץ, אלי כהן, ומשרד החוץ. מחר צפויים להגיע לביקור הזדהות וסולידריות עם ישראל נשיאת הנציבות האירופית, אורסולה פון דר ליין, שרת החוץ של גרמניה, אנלנה ברבוק, שרת החוץ של קנדה מלני ג'ולי, שר החוץ האיטלקי אנטוניו טיאני ונשיאת הפרלמנט האירופי רוברטה מצולה.

שר החוץ אלי כהן: "העולם מבין שישראל נלחמת מול בארגון טרור רצחני שהוא ודומים לו מהווים איום על העולם החופשי. ישראל מקבלת חיבוק מהעולם ואין ספור מדינות עומדות לצידנו בימים קשים וכיפת המגן המדינית מסייעת בידנו לחיסול ארגון הטרור הקיצוני החמאס. מנהיגים רבים פונים אלינו, מבטאים תמיכה חסרת תקדים בישראל ומבקשים להגיע לארץ לביקורי הזדהות".

"אנחנו מקבלים בברכה את הגעתן נשיאת הנציבות האירופית ואת שרי החוץ של גרמניה איטליה וקנדה ונשיאת הפרלמנט האירופי. זוהי הוכחה נוספת לתמיכה הבינלאומית הרחבה שיש לישראל בעולם, בהמשך לפעילות המדינית המאומצת של משרד החוץ ונציגויותיו ברחבי העולם לגייס את דעת הקהל העולמית לטובת ישראל וההגנה על אזרחיה".

 

 

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד