כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
בתום הערכת המצב

השר הנחה את הנהלת הביטוח לאומי על שורת הקלות לאזרחי ישראל

לאור המצב הביטחוני במדינת ישראל, שר העבודה קיים הערכת מצב עם הנהלת הביטוח לאומי. בתום הערכת המצב, שר העבודה יואב בן צור הנחה את הנהלת הביטוח לאומי בשורת הקלות לאזרחי ישראל והקמת קווי חירום מתן סיוע למשפחות הפצועים והנרצחים

השר הנחה את הנהלת הביטוח לאומי על שורת הקלות לאזרחי ישראל
במליאת הכנסת צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

לאור המצב הביטחוני במדינת ישראל, שר העבודה, יואב בן צור, קיים הערכת מצב עם הנהלת הביטוח לאומי. בתום הערכת המצב, שר העבודה יואב בן צור הנחה את הנהלת הביטוח לאומי בשורת הקלות לאזרחי ישראל והקמת קווי חירום מתן סיוע למשפחות הפצועים והנרצחים.

הארכת קצבאות הנכות הזמנית באופן אוטומטי. להעלות את המקדמות ע"ח קצבה לפצועים בינוני וקשה ובימים הקרובים תועבר מקדמה לפצועים. ביקור הפצועים בבתי החולים וכיסוי מלא לכל ההוצאות של הפצועים האזרחיים.

הקמת עמדת מידע וייעוץ בבתי החולים ברזילי וסורוקה. להקפיא את פעולות הגביה והעיקולים לאזרחים. בחינת הקלות במתן הגמלאות השונות. יצירת קשר טלפוני עם משפחות הפצועים והנרצחים לבדיקת צרכים ראשוניים ומתן סיוע.

ביקורי תנחומים - סיוע של כל הסניפים בביקורים במשפחות הנרצחים. פינוי למלון במהלך השבעה - משפחות היושבות שבעה המתגוררות בעוטף יוכלו להתפנות למלון במרכז הארץ במהלך השבעה. מענקי אבל - העברת תשלומי מענקי אבל למשפחות השכולות.

טיפול במשפחות השכולות, ליווי וסיוע בהתארגנות להלוויות. מימון להסעות להלוויות וסוכת אבלים. הפעלת מוקדי וקווי חירום למשפחות הפצועים והנרצחים.

השר יואב בן צור אמר: "ביטוח לאומי יעמוד כתף אל כתף לצידם של המשפחות השכולות, הפצועים, הנעדרים והשבויים בשעתם הקשה, כמו כן, עקב המלחמה הנחיתי את הנהלת הביטוח לאומי לתת הקלות רבות לטובת אזרחי ישראל בכלל המישורים"

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד