כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
בקרמלין מרוצים

כך תוכננה המתקפה הרצחנית שביצע חמאס

גורם בכיר בחמאס אמר כי מתקפת הטרור על ישראל תוכננה במשך שנתיים ו'פחות מחמישה מנהיגים ידעו את הפרטים המלאים'. לטענתו פוטין בעד התקיפה כי היא מפצלת את תשומת הלב של אמריקה מאוקראינה

כך תוכננה המתקפה הרצחנית שביצע חמאס
מלחמת חרבות ברזל צילום: פלאש 90

גורם בכיר בחמאס אמר כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מרוצה מהסכסוך בישראל, שתוכנן על ידי טרוריסטים מתועבים במשך שנתיים, משום שהוא מסיח את דעתה של אמריקה מהמלחמה המתמשכת באוקראינה.

בכיר חמאס עלי ברקה אמר בראיון לתקשורת הערבית כי לפני הטבח שערך ארגון הטרור בישראלים בשבת האחרונה, פחות מחמישה מנהיגי חמאס ידעו על תכנון הפיגוע.

ברקה אמר כי בשנים האחרונות חמאס הקרין תדמית 'רציונלית' לעולם החיצון בטענה שהוא מתמקד בשלטון בעזה ולא תכנון פיגועי טרור. הכל היה חלק מתוכניתו של הארגון לתכנן בחשאי את המתקפה המסיבית על ישראל.

"חמאס לא הצטרף לג'יהאד האיסלאמי בסבב האחרון", אמר ברקה. "אבל כל זה היה חלק מהאסטרטגיה של חמאס בהכנות למתקפה הזו", הגיב המראיין.

"כמובן. גרמנו להם לחשוב שחמאס עסוק בשלטון בעזה, ושהוא רוצה להתמקד ב-2.5 מיליון הפלסטינים בעזה, ונטש את ההתנגדות. כל הזמן מתחת לשולחן, חמאס התכונן למתקפה הגדולה הזו", הודה ברקה. "התכוננו למתקפה הזו כבר שנתיים", אמר.

ארגון הטרור כידוע מציב לוחמים בבתי חולים, ליד בתי ספר ובשכונות מגורים כדי להבטיח שכל התקפות עליו יעלו בחיי אזרחים רבים ככל האפשר.

"ידוע שהישראלים אוהבים את החיים", אמר. "אנחנו, לעומת זאת, מקריבים את עצמנו. אנו מחשיבים את המתים שלנו לקדושים, הדבר שכל פלסטיני הכי רוצה זה להיות קדוש מעונה למען אללה, להגן על אדמתו".

הוא המשיך ואמר כי רוסיה היא מדינה ש'מזדהה איתנו'. לדבריו, בעקבות הטבח, שלחו הרוסים למנהיגי חמאס הודעות.

"רוסיה שמחה שאמריקה מסתבכת בפלסטין. זה מקל על הלחץ על הרוסים באוקראינה", הסביר. "מלחמה אחת מקלה על הלחץ במלחמה אחרת".

חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד