כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
נמנע אסון גדול יותר

לא ייאמן: היעד האסטרטגי שהופיע במפות שנמצאו במכוניות המחבלים

חבלני משטרת ישראל טיפלו בעשרות כלי רכב שעליהם נסעו כ-1500 מחבלים שחדרו מעזה. בהם נמצאו מפות מדויקות של יעדי תקיפה והשתלטות ובהם חיל האוויר בחצרים הממוקם ליד באר שבע

לא ייאמן: היעד האסטרטגי שהופיע במפות שנמצאו במכוניות המחבלים
רכב של חמאס בשדרות צילום: Jamal Awad/Flash90

כ-1,500 מחבלים חדרו לישראל מעזה ליישובי העוטף לפי הערכות. המחבלים נערכו והצטיידו במפות מפורטות ונדמה כי המחבלים אף תיכננו לכבוש את בסיס חיל האוויר חצרים שממוקם באזור באר שבע. כך דווח ב'כאן 11'.

לפי הדיווח, חבלני המשטרה טיפלו עד כה ביותר מ-80 כלי רכב של מחבלים שהגיעו מעזה ליישובי העוטף שעליהם נמצא אמל"ח רב, מטעני חבלה, פצצות RPG ועוד. על פי הערכות, בפתיחת המלחמה השתתפו כ-1,500 מחבלים.

ברכבים נמצאו מפות מפורטות שעליהם צירי נסיעה ותמונות של יישובים ובסיסים של צה"ל דבר שמצביע על היערכות המדוייקת של המחבלים וכוונותיהם. בין האתרים שנמצאו במפות: בסיס חיל האוויר בחצרים סמוך לבאר שבע ויישובים בעוטף עזה.

כתב ynet לענייני צבא וביטחון, יואב זיתון פרסם כי מחבלי חמאס שפלשו לישראל בשבת השתמשו רק בחלק קטן מהארסנל העצום שהביאו עימם - לפחות 3,000 אמצעי לחימה נותרו בשטחנו והטבח היה אמור להיות המוני יותר: אלפי מוקשי נ"ט, טילי קורנט ל-8 ק"מ, רימוני רסס, מקלעי pk, אמר"לים, רחפני נפץ, מטעני כלימגור, מחסניות מלאות, ארגזי תחמושת ועוד.

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד