ג' תמוז התשפ"ד
09.07.2024
המלחמה בדרום

מקלב בבור השליטה: "נערכים לשגרת חירום ארוכה"

עם צאת חג שמחת תורה הוקם ברשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה חדר פיקוד תת קרקעי בהובלת סגה"ש אורי מקלב בכדי לאפשר את ניהול התנועה של כלי התחבורה הציבורית ברחבי הארץ

מקלב בבור השליטה: "נערכים לשגרת חירום ארוכה"
סגן השר אורי מקלב צילום: באדיבות המצלם

סגן השר אורי מקלב הגיע הבוקר (שלישי) לבור השליטה של ממשלת ישראל בקריית הממשלה בירושלים, סגן השר מקלב השתתף בהערכות המצב בחמ"ל עם הנהלת משרד התחבורה החברות וזרועות משרד התחבורה יחד עם שרת התחבורה מירי רגב. מנהלי החברות וראשי אגפי המטה סקרו את פעילותם עם החלטת הממשלה על מצב חירום כלל ארצי לאור המצב בדרום הארץ ובצפונה.

סגן השר אורי מקלב הבהיר כי אנו במצב ביטחוני מתוח מאוד, אנחנו עתידים לקראת תקופה מאתגרת ויש לשים לב לשגרת חירום ארוכה שמגיע אלינו, עלינו לשים לב למצב התחבורה הציבורית שתוכל לתת שירות לציבור שחייב בכך, להפעלת נמלי התעופה בכדי לאפשר לאלפי השוהים בחו"ל לשוב לארץ ישראל. ראשי אגף התשתיות סקרו את מצב התשתיות בכל הארץ כתוצאה מפגיעות השונות ועדכנו בפעילות המתבצעת.

עם צאת חג שמחת תורה הוקם ברשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה חדר פיקוד תת קרקעי בהובלת מקלב זאת בכדי לאפשר לאלפי היהודים ברחבי הארץ אשר שבתו בחג במקומות שונים לשוב אל ביתם. מקלב הגיע למקום ונכח עד לשעות המאוחרות של הלילה בכדי לוודא כי כלל הנוסעים שבו לביתם.

יצוין כי וחות הביטחון גייסו באופן בהול אלפי נהגים אוטובוסים בכדי לשנע את החיילים וכוחות הבטחון ליעדים שונים בדרום הארץ ובצפונה, עד כה הוסעו מאות אלפי כוחות לשטחי הכינוס באמצעות כלי התחבורה הציבורית של החברות השונות דבר אשר משליך ישירות על השירות בתחבורה הציבורית. בעקבות כך מדללות החברות המפעילות את השירות הניתן לציבור ויש לעקוב אחר הפרסומים בנושא.

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד