כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
"נהרוג ונהרוס"

גורם מדיני: "חמאסטאן לא תהיה יותר"

גורם מדיני בכיר התייחס למלחמה בדרום ואמר כי "מעריכים שחמסטאן לא תהיה יותר". לדבריו, "לא עושים יותר הקש בגג". הגורם התייחס לאפשרות של הקמת ממשלת חירום ואמר: "כשנכנסים מתחת לאלונקה לא אומרים שמישהו אחר ייצא מתחתיה במקומי"

גורם מדיני: "חמאסטאן לא תהיה יותר"
תקיפה בעזה צילום: Atia Mohammed/Flash90

גורם מדיני בכיר התייחס הערב (שני) למלחמה בדרום ולמתיחות בצפון ואמר: "אירן דוחפת את חיזבאללה להיכנס למלחמה נגדנו". הגורם התייחס למתיחות שהגיעה במהלך היום לשיא ואמר: "מנסים לייצב את הצפון".

הגורם המדיני הוסיף ואמר כי "היקף הפריעה בנו גדול מה-11.9". לדבריו, "מה שהחמאס עושה זה כמו דאע"ש, שמים ילדים בכלובים". הגורם התייחס לסגירת הפרצות בגדר בדרום ואמר כי זה ייקח זמן. הגורם הבהיר כי "כל מקום שהחמאס נמצא ייחרב. נבצר את הגבולות, כולם.

לדברי הגורם ההערכה היא כי כבר יש למעלה מ-1000 הרוגים לאויב. הגורם התייחס לשיחותיו עם מנהיגי העולם והסביר כי "מתקיים ניסיון לקבל יותר תמיכה מהעולם ולקבע אותה".

הגורם התייחס גם להבאת נושאת המטוסים ואמר כי "ביידן מזיז כוחות לבקשתנו". לדבריו, נושאת מטוסים בדרך והיא יכולה לסייע גם מרחוק". הגורם התחייב כי צוות הסברה רחב יפעל בארץ ובעולם.

בתגובה לדיווחים הבהיר הגורם המדיני כי "לא התקבל התרעה מוקדמת ממצרים". הגורם הודה: "הייתה בעיה במודיעין ובתפקוד, נתחקר אותה בהמשך". לדבריו, "מפיקים לקחים שזה לא יקרה גם בצפון".

הגורם המדיני התייחס גם לניסיונות להקים ממשלת חירום ואמר כי הוא קורא לממשלת חירום כמו ב67 ולא לממשלה פריטטית". לדבריו, "כשנכנסים מתחת לאלונקה לא אומרים שמישהו אחר ייצא מתחתיה במקומי".

הגורם הסביר את מטרות המבצע ואמר כי "המטרה היא לשלול יכולות מהחמאס". לדבריו, "מעריכים שחמסטאן לא תהיה יותר". הגורם חשף כי בניגוד למה שהיה בעבר, "לא עושים יותר הקש בגג".

הגורם הוסיף: "נהרוג ונהרוס הרבה, יעבור מסר ל-50 שנה". הוא קרא לאזרחים להיות חזקים והבהיר כי ימים קשים לפנינו, אנחנו בקרב על הקיום. מנתקים את חבל הטבור מעזה לישראל", אמר.

איראן חיזבאללה חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד