ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
"רק התחלנו"

נתניהו: "אנחנו הולכים לשנות את המזרח התיכון"

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם ראשי רשויות בדרום ואמר: "אנחנו בעיצומה של מערכה". נתניהו התחייב: "המדינה תהפוך כל אבן כדי לסייע לכולכם"

נתניהו: "אנחנו הולכים לשנות את המזרח התיכון"
נתניהו בשיחת טלפון צילום: הלשכה

לראשונה מתחילת המלחמה: ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום (שני) עם ראשי הרשויות בדרום ואמר: "אנחנו בעיצומה של מערכה, אני יודע שעברתם דברים נוראיים וקשים".

נתניהו הבטיח: "מה שחמאס יעבור יהיה קשה ונורא - אנחנו כבר בתוך המערכה ורק התחלנו בה. ההנהגה שלכם חזקה מאוד בימים הקשים האלה, זה יקח זמן ודרושה עמידה חזקה בימים הקשים הקרובים".

לדבריו, "המדינה תהפוך כל אבן כדי לסייע לכולכם, אני מבקש מכם לעמוד איתן כי אנחנו הולכים לשנות את המזרח התיכון. אני מחבק אתכם ואת התושבים - כולנו אתכם ואנחנו ננצח אותם בכוח, הרבה מאוד כוח".

בשיחה השתתפו ראש עיריית שדרות אלון דוידי, ראש עיריית אופקים איציק דנינו, ראש מועצת שדות נגב תמיר עידאן, ראש מועצת אשכול גדי ירקוני, ראש מועצת חוף אשקלון איתמר רביבו, ראש המועצה האזורית מרחבים ויו״ר מרכז המועצות האזוריות שי חג׳ג׳.

ראש עיריית שדרות אלון דוידי אמר לרה"מ: "מה שחשוב לעשות זה מלחמה שאחריה יהיה שקט להמון המון זמן, כל המחבלים בני מוות. עם כל הכאב העצוב והקשיים שאנו מתמודדים איתם, אנחנו ניתן את כל אורך הרוח והזמן שנדרש כדי שצה"ל ינצח והחמאס והג'יהאד יובסו ולא יוכלו להרים עוד את ראשם".

מלחמת חרבות ברזל בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד