כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
אי וודאות נוראית

הסבא בוכה: "כל המשפחה נחטפה - אני שבור, לא מצליח לישון"

אלי ביבס, שכלתו ונכדיו שבויים בעזה, שיתף בתחושת חוסר האונים: "לא קיבלנו טלפון מאף גורם, אף גוף רשמי לא מרים אלינו טלפון כדי לעודד". עוד אמר: "אני לא מבין מה לעשות, אני לא מבין כלום"

הסבא בוכה: "כל המשפחה נחטפה - אני שבור, לא מצליח לישון"
פעילות זק"א במבצע חרבות ברזל צילום: דוברות זק"א

בין התמונות והתיעודים שהופצו על ידי חמאס ובהן עשרות הישראלים שנחטפו על ידי פעילי הטרור ושבויים כעת בעזה, ישנה גם אימא לשני תינוקות. ענת דוידוב, אודי סגל וטל לב רם שוחחו ב-103FM עם אלי ביבס, סב הילדים, אשר שיתף בתחושת חוסר האונים.

"יצרו איתכם קשר?", התעניינה דוידוב בפתח השיחה, וביבס הודה בכאב: "שום דבר, אין שום קשר, לא קיבלנו שום טלפון מאף גורם. בכל מקום שמבקשים פרטים, אנחנו מוסרים את כל הפרטים ושום גוף רשמי לא מרים טלפון להגיד 'אנחנו שומעים אתכם', משהו, לעודד. אין שטום מידע, שום גוף רשמי לא מרים טלפון. כל מקום שמבקשים פרטים אנחנו מוסרים. התמונות של גיסתי עם הנכדים, אחד בן שמונה חודשים, אני כולי נשבר".

עוד שיתף בזעקת שבר על התמונה בו ראה את נכדיו וכלתו מוחזקים על ידי מחבלים. "איך היא מחזיקה אותם בשתי ידיים, אני לא מבין מה הם עוברים שם, איך מטפלים בהם, מה עושים להם. אני בטוח שעוד אחרים באותו מצב, אנחנו לא יודעים מה קורה, אף גורם רשמי לא מרים טלפון. שום דבר. הכול באיחור, כל האירוע הגדול הזה מהרגע שהתחיל ועד תגובת צה"ל זה משהו שבלתי נתפס מה קרה לצבא שלנו. פשוט בלתי נתפס. גם ההורים שלה נחטפו. אין שום מידע. כל המשפחה נחטפה".

"יש את הסרטון שמופץ כל הזמן בטלוויזיה, שהם בוזזים את המכולות, זה מתחיל בשריפת רכבים, ורואים בפירוש איך הם נכנסים לבית שלו מהחלון. הסרטון הראשון שראיתי של כלתי והנכדים זה הגיע לנו ממישהי מאנגליה, חברה ששלחה לנו סרטון שהראו באל ג'זירה. זה הסרטון הראשון שראינו שהיא נחטפה. אחר כך ברשתות שלנו ראינו סרטון שהם נכנסים לבית. באותו הרגע הוא כתב לי ולאמא שלו 'אני אוהב אתכם', ונותק הקשר. אני לא מבין מה לעשות, אני לא מבין כלום", זעק.

כמו כן, כאשר נשאל מה הוא עושה בימים אלו נוכח המציאות המדאיגה, סיפר: "אין לי מה לעשות, אני יושב בבית שבור. אני לא מצליח לישון. אני בקושי אוכל. אני לא יודע מה לעשות, למי אני יכול לפנות? אין אף אחד. שום גוף לא פונה, לא מדבר, לא שואל. כלום. אני ועוד הרבה אחרים שהילדים שלהם נחטפו מצפים לקבל מידע, מה קורה, איפה הם. זה מה שאני מצפה. כמה אנחנו נחכה? מה קרה לנו? אנחנו חסרי אונים. אני בהרגשה שרק התקשורת יודעת מה קורה, שהתקשורת מתעניינת".

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד