כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
נלחמים על הבית

בנו של ראש הישיבה נפל בקרב מול המחבלים

בנו של ראש ישיבת עתניאל, נפל בקרב עם מחבלים. הרב בני קלמנזון פרסם כי בנו אלחנן נהרג בקרבות עם המחבלים. "הנהיג הרבה משימות של בטחון באיזור שלנו כאן ובארץ בכלל"

בנו של ראש הישיבה נפל בקרב מול המחבלים
אלחנן קלמנזון צילום: באדיבות המשפחה

הרב בני קלמנזון, ראש ישיבת עתניאל שלח לתלמידיו הודעה מוקלטת, בהקלט הודיע הרב כי בנו הגדול נפל בקרב עם מחבלים בעוטף עזה. "הנהיג הרבה משימות של בטחון באיזור שלנו כאן ובארץ בכלל" אמר הרב.

בהודעה ששלח הרב בני קלמנזון לתלמידיו אמר הרב בדמעות: "תלמידים יקרים, אני נאלץ לבשר לכם שבני הגדול, שהנהיג הרבה משימות של בטחון באזור שלנו כאן ובארץ בכלל, התנדב למשימת חילוץ ביישובי העוטף ונפל בקרב".

הרב בני קלמנזון הוא גיסו של הרב מיכי מרק ז"ל, שנהרג בפיגוע לפני שבע שנים. מיכי היה מנהל ישיבת ההסדר בעתניאל. בפיגוע רעייתו חווה נפצעה קשה, שניים מילדיהם פדיה בן ה-15 ותהילה בת ה-13, היו גם הם ברכב ונפצעו הבן באורח קל והבת באורח בינוני-קשה.

לאחר הפיגוע ב-2016 אלחנן קלמנזון, אחיינו של מיכאל ספד לו: "איבדנו דוד יקר ואהוב, איש מיוחד שעוד יסופר רבות על פועליו הרבים לצדקה ועשייה טובה. איש יקר שגידל יחד עם חווי (חווה) משפחה גדולה, מדהימה, משפחה לתפארת - 10 ילדים, כלות, חתן, 4 נכדים, משפחה מדהימה".

אלחנן הי"ד התגייס לגבעתי ובהמשך בשנת 2002 הצטרף לגדוד נצח יהודה, שם היה מפקד במחזור ו' של הגדוד, הי"ד.

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד