ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
"לא לתת יד"

הח"כים נגד הפצת הקונספירציות: "נועדו לזרוע בלבול וחרדה"

חברי הכנסת מיקי זוהר ואופיר כץ התייחסו להפצת שמועות וקונספירציות שונות ברשתות החברתיות באשר לסיבת פרוץ המלחמה, וכתבו כי "בשום אופן אל לנו לתת יד להפצתן"

הח"כים נגד הפצת הקונספירציות: "נועדו לזרוע בלבול וחרדה"
מבצע חרבות ברזל - היום הראשון צילום: צלמי פלאש90

המלחמה בדרום: בשעות האחרונות מופצות ברשתות החברתיות שמועות וקונספירציות שונות שמנסות להסביר את סיבת פריצת המלחמה. השמועות חסרות הבסיס זכו לגינוי מצד חברי כנסת ועיתונאים שהסבירו את הסכנה שבהן.

חבר הכנסת אופיר כץ כתב: "אנחנו נמצאים בימים קשים, ישראל נמצאת תחת מתקפת טרור בה חמאס ביצע פשעי מלחמה אכזריים. גם בתוך הכאב העצום, אנחנו מוכרחים להרים את הראש, ולהיות מאוחדים, כי בסוף אנחנו ננצח. עלינו לגלות אחריות, חרושת השמועות חייבת להפסק. אני שולח חיזוק לצה״ל, לכוחות הביטחון, ולאזרחינו. עם ישראל חי".

השר מיקי זוהר הוסיף: "עם ישראל קם לבוקר מהקשים בתולדותיו. הכאב הוא עצום, וגם הכעס. אבל בשום אופן אל לנו לתת יד להפצת שמועות וקונספירציות שנועדו לזרוע בלבול וחרדה ולהחליש אותנו מבפנים. למרות הכל, נדע ימים טובים יותר. יחד נרסק ונמוטט את האויב האכזר וננצח. אין לנו אופציה אחרת". יחד עם זאת נציין כי ראש הממשלה בנימין נתניהו טרם הגיב לשמועות שרצות.

עיתונאי חדשות 13 מתן חודרוב צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי "הבגידה האמיתית במדינה היא להפיץ ברשתות, בשעת מלחמה, קונספירציות מצוצות מהאצבע כאילו קצינים בצה״ל הם ״בוגדים״ ששיתפו פעולה מבפנים עם חמאס וכך אפשרו לכאורה את זוועות ה-7 באוקטובר".

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד