ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
"לא יודעים אם חטפו את הגופות"

הכתב הפוליטי על משפחתו: "אף אחד לא מעדכן אותנו"

הכתב הפוליטי של גלי צה"ל משתף על רגעי הפחד והאימה שעברו על דודיו ועל בני דודיו המתגוררים בעוטף עזה, מאז שעות הבוקר של אמש 

הכתב הפוליטי על משפחתו: "אף אחד לא מעדכן אותנו"
מבצע חרבות ברזל - היום הראשון צילום: צלמי פלאש90

כתב גלי צה״ל, יובל שגב, שיתף בחשבון הטוויטר שלו מעט מרגעי האימה העוברים על בני משפחתו שמתגוררים בקיבוץ בארי, על חוסר הוודאות שקיים גם לאחר 24 שעות ועל החשש הכבד לחייהם. סיפורה של משפחתו של יובל הוא סיפורם של רבים מאזרחי ישראל, להם משפחה באזור העוטף והדרום ועדיין לא יודעים מה עלה בגורל יקיריהם.

‏בציוץ הראשון, שפורסם בשעות הצהריים אמש הוא כותב כך: "סליחה שזה הולך לאישי אבל אני פשוט מתחנן, תשלחו כל מה שאפשר לקיבוץ בארי, תכניסו טנקים, תירו מהאוויר, תצניחו חיילים, לא יודע. הבית של הדודים שלי עולה באש, הם בממד עם ארבעת הילדים סופרים את הדקות. בבקשה תעשו משהו".

בהמשך הוא משתף כי "‏אנחנו לא יודעים מה המצב של הדודים ובני הדודים בבארי. איבדנו קשר. לפני שעתיים בערך יצאו מהממד כי לא יכלו לשרוד את החום, התחבאו בשיחים ליד הבית השרוף שלהם. ראו משם רק מחבלים בפעם האחרונה שעדכנו. לא מאמין שאני אומר את זה, אבל מקווה שהם בין בני הערובה בחדר האוכל ושהמצב לא גרוע יותר".

הבוקר (ראשון) בסביבות השעה 9:30 הוא הוסיף וכתב כי "‏אחרי שעות שהסתתרו כל המשפחה בשיח אחד המחבלים קלט אותם. והתחיל לירות. טבח במשפחה שלי. שני הילדים הקטנים בני 11 ו-8 ראו הכל והצליחו לברוח. כנראה היו מאחורי אבא שלהם ולא ספגו ירי. הם עם בני משפחה בים המלח, עם מה שנשאר מהקיבוץ.

אף אחד לא מעדכן אותנו, לא יודעים אם חטפו את הגופות. שבר".

 

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד