כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
ראש הנחש

תקיפות ברצועת עזה כל העת | חמאס: "בידינו מספיק שבויים לשחרר את כל האסירים"

בראיון שהעניק ל'אל-ג'זירה', סגן ראש חמאס, סאלח אל-עארורי, הוסיף ואמר כי שהארגון מצפה שהלחימה עם ישראל תימשך לאחר המבצע הגדול

 תקיפות ברצועת עזה כל העת | חמאס: "בידינו מספיק שבויים לשחרר את כל האסירים"
מבצע חרבות ברזל - היום הראשון צילום: צלמי פלאש90

מאז שעות הבוקר ישראל ביצעה מספר רב של התקפות מהאוויר על רצועת עזה. גורמי בריאות ברצועת עזה אומרים שלפחות 198 פלסטינים נהרגו בהתקפות האוויר הישראליות, עם יותר מ-1,600 פצועים.

אחד מהבניינים שהותקף נקרא בשם 'מגדל פלסטין', מגדל בן 14 קומות בלב העיר עזה, ובחמאס איימו ובצעו ירי על תל אביב בתגובה להפלתו של המגדל. "הבניין נהרס לחלוטין והועלה לקרקע", אמרה תושבת העיר, "אם מסתכלים על כל הבניינים הסמוכים אליו, אפשר לדמיין את כמות ההרס שנמצאת בסביבה".

חיל האוויר הישראלי אמר בהצהרה שמטוסי הקרב שלו פגעו בשני בניינים רבי קומות בעזה, בשל העובדה שבהם ממוקמות עמדות צבאיות של חמאס.

במקביל מנהיג חמאס בכיר אומר בראיון ל'אל ג'זירה' כי הארגון תפס מספיק חיילים ישראלים במהלך המתקפה  היום כדי לגרום לישראל לשחרר את כל האסירים הפלסטינים שכלואים בבתי הכלא. "הצלחנו להרוג וללכוד הרבה חיילים ישראלים. הלחימה עדיין נמשכת", אמר היום (שבת) סאלח אל-עארורי, סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס.

"העצורים שלנו בבתי הכלא - החופש שלהם מתקרב. מה שיש בידינו ישחרר את כל האסירים שלנו. ככל שהלחימה תימשך יותר, כך מספר האסירים יגדל", הוסיף אל-עארורי.

 

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד